Terug naar overzicht
met nog 43 dagen op de tellen zijn mijn verloofde en ik op zoek naar zoals de titel het verteld, naar een boektje bloemen voor aan het bruidskindje te geven , hierin is iets voorzien om de trouwringen aan te hangen.
heeft iemand hier al ervaring in zou je eventueel foto's willen delen
groetjes wouter
wij waren dit ook van plan dus ik volg even. Ik heb het alleen nog maar gezien bij de viltenbruid in vilt dan.
Ik heb mijn bruidsboeket en dat van de bruidskindjes van de vilten bruid.En ik ben daar echt heel tevreden over. Je ziet bijna niet dat het vilt is en de kindjes kunnen het al eens laten vallen. Dan is er nog niks aan.
ik heb een boeketje laten maken met foambloemen
Wij hebben twee ringendoosjes in de vorm van een rode stoffen roos met witte stoffen binnenkant besteld, in de gleuf past 1 ring. De "knop" is van de "steel" af te halen.je kan een foto op onderstaande link terug vinden:http://www.onestopweddingshop.nl/vergroting.asp?id=145....
Wij hebben dit gewoon aan de bloemist gedraagt en die heeft er 2 witte lintjes in voorzien voor de ringen, makkelijker kan niet :-) Groetjes
Bij ballonatelier kan je een boeketje met ballonnen voorzien :-) Ik vond het super schattig en heb het mee bij de ideeënlijst gezet.
heb het gevonden wie wil weten wat ik bedoel en ook interesse heeft moet zijn mail adres maar achter laten
wouter: je mag het mij wel eens laten wetengroeten Ingevriendje21@hotmail.ocm
Mij ook :-) Kim.c@telenet.be