Nu Online
Momenteel zijn er 278 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagindeling?

21-6-2012 21:07:52

hoi iedereen,

wij zijn volop bezig met de voorbereidingen van onzen trouw, maar we hebben wel nog een paar praktische problemen.

wij trouwen enkel voor de wet om 11 uur en geven 's avonds geen groot feest maar een foute fuif.

kunnen jullie ons misschien eens helpen hoe we onze dagindeling dan best kunnen maken opdat de familie tussendoor toch geen uren zit te niksen.

we zouden na de wet (en bijhorende receptie) fotos laten trekken want de kindjes (1 en 3) zouden daarna naar de babysit gaan. we zitten echt een beetje zonder inspiratie voor de moment, dus alle suggesties zijn meer dan welkom

groetjes

inge

Inge
10-11-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 641

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik21-6-2012 21:38:37

Is het de bedoeling dat voor die foute fuif er gegeten wordt met de suite?
want dat is wel een belangrijk detail...
is er eten voorzien; dan valt dat gat tijdens dat het bruidskoppel foto's gaat nemen echt wel mee... is er geen eten voorzien, dan veronderstel ik dat die toch ergens zullen moeten gaan eten en tegen een bepaald uur aan de locatie van de foute fuif moeten zijn?

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik21-6-2012 21:54:49

Veel hangt af van de soort suite: leeftijden, actieve mensen of liever rustig aan, suitevervoer voorzien voor de ganse groep om ergens samen heen te gaan, slaapt de suite 's nachts thuis of overnachten ze in de buurt van de feestzaal?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...