Terug naar overzicht
Hey, niet echt recent maar ik heb er 3 jaar geleden een trouw gehad en de zaal is echt heel mooi. Die openhaard op het scherm maakt het heel gezellig en die luster echt romantisch. Ook de grote trap is mooi om een romantische intrede te maken. Doordat je nog een bovenverdieping hebt kun je heel mooie dieptefoto's maken. Grote minpunt toen was het eten. Er was voor het hoofdbuffet echt schandalig weinig (frietjes, kroketjes, sauzen en een vleesje), maar dat kan ook gewoon met de formule te maken hebben gehad! Er was ook een klein discussie tussen de vader van de bruid en de baas op de avond zelf, niemand heeft er iets van gemerkt maar er waren blijkbaar probleempjes. Nu, ik ben ervan overtuigd dat het een heel mooie zaal is en dat zulke dingen ook maar om de zoveel voorkomen. Ik zou er dus voor gaan! Wijzelf hebben gekozen voor Rubenshof in Alken. Groetjes.
Wij hebben WPC en the loft en er is veeeeeeeeeeeeel veranderd sinds 3 jaar terug, de zaal ziet er nog beter en mooier uit. Van het eten en de grootte van de buffetten, alleen positieve ervaringen. Wij hebben nu ons buffet en diner op punt gesteld en je kan hier heel ver in gaan, echt tof!groetjesruth
Hallo, Ik ben er nog niet naar een huwelijk geweest, maar wel al 2 jaar na elkaar met nieuwjaar. Wij gaan ook regelmatig naar de zondagsbrunch en dit is iedere keer prima in orde... Ik heb hier nog geen slechte ervaringen gehad, en ook nog geen gehoord...GroetjesAnnelies
Heb geen ervaringen met deze zaal, was hem wel tegengekomen toen wij opzoek waren naar een zaal. Maar voor onze gasten was de ligging niet zo ideaal. Je kan ook altijd eens in Bokrijk bij dennenhof gaan kijken. Daar zijn de zalen ook wel mooi! Groetjes
wij trouwen 17 augustus in Zaal Concordia in Peer.Heel romantische zaal en eigenaar is heel vriendelijk