Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 3 weken!

22-6-2012 5:50:31
Whoehoe! Nog 21 dagen op de teller! Dus nog exact 3 weken!!!!! Wat is de tijd toch snel gegaan zeg! Gisteren een superdagje gehad!! Heb mijn beste kameraad die ik al 17 jaar ken maar die al 10 jaar in Engeland woont eindelijk nog eens gezien!! Hij is speciaal afgekomen omdat hij er op de trouw niet kan bijzijn om mij toch nog te kunnen zien. Was zo content!! Dan kom ik thuis en check mijn mails. En wat zie ik? 3 mails waar ik op zat te wachten!
Mijn handgemaakte enveloppendoos was klaar en wordt vandaag op gestuurd! Dan een berichtje van het reisbureau dat onze tickets voor onze huwelijksreis binnegekomen zijn en mogen opgehaald worden en dan als laatste een mailtje van The Weddingshop! Mijn haarstukje dat nog steeds niet binnen was is eindelijk gearriveerd en werd gisteren nog op de post gedaan! Nu alleen binnen twee weken mijn snoepzakjes nog maken( als ik dat nu al doe is de snoep misschien hard) en dan zijn we er klaar voor! Mijn to-do-lijstje is bijna leeg!
Whoehoe wat kan dit toch leuk zijn hihi.

PS. Heb ook besloten om mij van mijn jongste broer niks meer aan te trekken. Hij doet maar wat hij wil en vroeg of laat komt dat wel terug. Nog steeds een beetje een bridezilla blijkaar hihi.

Groetjes van een gelukkig bruidje

sophie
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 348

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...