Terug naar overzicht
Proficiat! Wij trouwen ook in Sint-Niklaas :) Hoe viel het gemeentehuis mee met de Wouter?
Hey, heel leuke spontane en oprechte foto's. Jullie zagen er een schitterend paar uit (je jurk stond je heel erg mooi!)! Geniet er nog maar van.... Proficiat!
Hey Caroline,Eerst en vooral, dikke proficiat. En inderdaad, je zag er beeldig uit.Wij hadden ook Danyste en zijn nu dus heel geduldig aan het wachten naar het resultaat :-).Geniet nog lang na van jullie prachtige dag.Groetjes,
@Ellen:ik vind dat Wouter dat heel goed doet. Hij komt heel spontaan over en probeert het niet al te formeel te doen. (als je iemand laat spreken, op voorhand zeker nog eens zeggen, want bij ons wwas hij het vergeten, maar de ambtenaar heeft dit dan opgelost zodat het toch door kon gaan :)en de muziek kan je ook zelf kiezen, wel leuke toets op die manier
Proficiat Caroline!! Hele mooie foto's, alles paste perfect bij elkaar!!Groetjes,Nancy
Proficiat! Heel leuke foto's en mooi met de kleur accenten!groetjesSandra
ik kan je foto's niet bekijken, spijtig
ik kan ze ook niet zien..
Ik kan ze niet bekijken, spijtig !
Nu zal het normaal terug lukken
op deze link kunnen jullie ook het album bekijken dat we gemaakt hebbenhttp://www.albelli.be/nl/onlinefotoboek-bekijken/27eab7...
Mooi, proficiat!