Terug naar overzicht
Vraag eens aan de fotograaf welke ideeën hij/zij heeft, zij weten meestal wel wat doen ;-). Wij gaan ook met zo'n kader werken en bij ons brengt de fotograaf die mee.Groetjes!Evelien
Hallo, Kaders kan je het gemakkelijkste vinden in kringloopwinkels, rommelmarkten,... Daar zijn ze ook niet te duur. Je kan natuurlijk ook altijd bij fotografen of bv. Shleiper gaan, maar daar betaal je natuurlijk ook wel meer....Daarna geeft je ze de kleur die je zelf graag ziet d.m.v. verf of een spuitbus. Onlangs zag ik een huwelijk waar de gasten een krijtbord vastkregen, daar schreven ze dan een persoonlijke boodschap op voor de bruid en bruidegom en dan werd een foto genomen. Zo heb je eigenlijk een foto van je gasten met een gastenboek in één... Vond dit een tof idee GroetjesAnnelies
ha annelies das idd tof dat krijtbord . Mijn zus moest naar een bruiloft en die mensen hadden een banner gemaakt als een soort achtergrond met hun namen en datum .daarvoor moesten de gasten poseren. die foto's heeft mijn zus 2 weken na de trouw samen met een bedankkaartje in de bus gevonden