Terug naar overzicht
Hey Wendy,dat zal een beetje afhangen van het weer, denk ik, maar het lijkt me nogal onwaarschijnlijk. Ik ben getrouwd op 1 oktober vorig jaar en eigenlijk was het die dag mooier en warmer weer dan de hele zomer van 2011 (het was 27°C). Als ik jou was, zou ik je feest dus organiseren met zomerse kleuren.Lieve groetjes,Hanne
voor een herfsthuwelijk zou ik toch eerder gaan voor eind okotber/begin november zoiets. Kans is zeer groot dat voordien er nog geen vallende bladeren zijn. Het hangt allemaal af van het zo makkelijk te voorspellen weer.Wij trouwen begin oktober en wij gaan zeker niet voor herfstkleuren, veel te vroeg
Hoi Wendy,Wij trouwen een weekje voor jullie en bij mij is alles wit met fushia,nog lekker zomers dus!! Ik hoop dan ook op zomerse temperaturen Ik zou ook voor zomerkleuren gaan op 20 september,ook al is het dan mss wat minder weer dan fleuren frisse kleuren de dag toch wat meer op vind ik persoonlijk Veel succes met je keuze!!GroetjesNancy
ja,denk dat jullie wel gelijk hebben hoor...Wit en fushia is heel mooi,heb een blog gezien van een vrouw die onder haar spierwitte kleed fushia louboutins aan had...ergens wel jammer,maar ja,ben verliefd op de datum 20-09-2014
ik zou er niet op rekenen, heb het vorig jaar in de gaten gehouden omdat ik zelf in de herfst wou trouwen, en het was echt mooi vanaf half oktober, daarvoor zijn het enkel enkele boomsoorten die bladeren verliezen.groetjes
Hey, normaal is het tegen dan nog wel goed en 'zomer', maar je weet nooit hoe het in september 2014 zal zijn... Ik zou het ook op leuke zomerkleurtjes houden met eventueel herfstkleuren vb. Oranje... Groetjes!
Ah nu zie ik pas dat het 2014 is,ikke dus wel in september 2012 hé En inderdaad met fleurig oranje(eventueel gecombineerd met geel) kan je alle kanten uit...je hebt nog tijd hé Kijk maar eens op project wedding daar kan je foto's selecteren op kleur,zeker de moeiteGroetjes
Ik denk dat je geluk moet hebben voor herfstkleuren ... Dit schooljaar (2011) was het nog redelijk warm in oktober dacht ik. Ach kijk naar vandaag, midden in de zomer en regen ... Je weet nooit op voorhand wat voor weer/seizoen je mag verwachten :-) Wij hebben nog geen vaste datum. Wij zijn een koppel sinds 06/10/06 en ik zag net dat de dichtsbijzijnde zaterdag 04/10/2014 is ... Lijkt me ook een mooie datum. Alleen is het dan nog langer wachten :-) Maar dan heb je natuurlijk geen gezever met communiefeesten etc. hmm, straks is bij menne verloofde polsen ... Groetjes!