TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
6-10-2012
|
22-6-2012 14:09:12
sorry voor de mac verslaving ;-) maar ik herken het hoor. Ik ben nog heel erg aan het twijfelen om van visagiste te veranderen puur en alleen om MAC te kunnen gebruiken, het zijn zo een fijne producten. Ik vind ook de getinte lip conditioner KEI praktisch en de liquid eyeliner en en en ...
|
|
Mieke
27-4-2013
|
22-6-2012 14:11:30
Serieuze verslaving aan het krijgen maar je doet mij ook wel goesting krijgen om de Mac winkel eens binnen te lopen.. Ik ben zelf iemand die weinig of geen make-up draag, enkel in het weekend en als we ergens naar toe gaan. En dan is het nog redelijk basic. Wel vind ik het leuk om die spulletjes te kopen en op mij leeftijd is het toch eens nodig om er wat beter uit te zien. . Alvast veel plezier volgende week!
|
|
Annelies
7-8-2010
|
22-6-2012 14:28:33
Hoi dames, Ik heb precies een gat in mijn cultuur... MAC-producten ... Blijkbaar wel interessant, heb eens gegoogle'ed maar is dit enkel in speciale winkels te verkrijgen (ook in Limburg)? @freyja: fijn eh om je kleedje thuis te hebben, alles wordt dan zo tastbaar... ik was ook echt gelukkig toen (natuurlijk daarvoor ook, maar dat kleedje was toch speciaal)... Groetjes Annelies
|
|
Sara
6-10-2012
|
22-6-2012 15:33:53
MAC komt overgewaaid uit de states en is eigenlijk tot hiertoe alleen maar te verkrijgen online of in hun winkels zelf. Even kijken op de site waar ze allemaal winkels hebben ( Antwerpen, Gent,wijnegem, brussel) . Wel online oppassen voor fake producten online.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
22-6-2012 17:06:04
Hihihi...kei goe! MAC zijn echt de beste producten...geniet van het uitproberen!! Je wordt nog een echte PRO!
groetjes!
|
|
Kelly
4-8-2012
|
22-6-2012 17:58:54
Mac is ook te koop in Nederland bij de Bijenkorf bv Eindhoven, Maastricht,....
Voor degene die graag make-up uitproberen zeker eens opzoek gaan naar Nikkie tutorials op you tube of Facebook. Zij geeft uitleg over hoe je bepaalde looks moet creëeren en gebruikt ook heel veel MAC producten.
Sommige looks zijn wel wat extremer maar het is leuk om ideeën op te doen!
Xxx
Zelf nog geen Mac producten gekocht, maar bij mijn volgend bezoek aan Maastricht of Eindhoven staat dit zeker op het programma, want iedereen stoeft ervan!
|
|
freyja
30-6-2012
|
22-6-2012 21:38:16
Ik kan het in elk geval iedereen aanraden, ben blij dat ik het advies van mijn mede-bruidjes heb opgevolgd door daar eens te gaan kijken @Annelies: ja, ik ben vandaag al een paar keer stiekem gaan kijken op de kamer
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|