Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tejani juwelen

22-6-2012 18:08:33
Hellotjes, Met nog 42 dagen op de teller vind ik het toch stilaan tijd om aan mijn juwelen te beginnen denken. Ik was op zoek naar lange oorbellen en een toffe armband... Natuurlijk heb ik mijn oog laten vallen op iets wat hier niet zo makkelijk te vinden is. Vandaar mijn vraagje hier. Ik wou even vragen als er iemand ervaring heeftmet tejani juwelen en het bestellen ervan via hun website. Zijn de juwelen zo mooi als op de site? Goede service? ... Groeties Kelly

Kelly
4-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 684

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik22-6-2012 19:54:09

Ik heb geantwoord op je mailtje Kelly :) De armband vond ik nog mooier in het echt dan op de foto. De oorbellen zijn groot maar ze blinken echt heel erg :) Wanneer ik mailde met een vraagje ivm de maar voor mijn armband, kreeg ik meteen heel vriendelijk een mailtje terug. Ik ben er alvast heel tevreden over! Groetjes!

katrien
15-9-2012
 Meld misbruik25-6-2012 16:22:02

Hallo,
Op zoek naar de geschikte juwelen kom ik dit tegen...
Ik dus rap eens piepen op die site en dat zijn dus echt wel prachtige juwelen...
Bedankt voor de tip :-)

Heb nog nooit iets online bestelt..
Dit komt uit amerika dus...
Hoe gaat de betaling ? in dollar? zijn er douane kosten erbij?

Kan je me helpen ??

piekerende bruid

Kelly
4-8-2012
 Meld misbruik25-6-2012 20:45:52

Hoi Katrien, Ik zelf heb nog niks besteld maar lilableustar wel en zij was heel tevreden! Volgens haar zijn de juwelen int echt nog mooier dan op foto. Je kan de prijzen ook in euro weergeven, en denk gewoon via visa of MasterCard betalen. Je moet naar het schijnt wel nog douanekosten betalen, maar hoeveel dat juist is...geen idee. Ik ga woensdag shoppen, als ik dan geen juwelen vind, ga ik ook via de site bestellen. Maar ik weet niet wat te kiezen ;) vind alles mooi!! Groetjes X

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik27-6-2012 0:25:00

Hey dames, ik heb voor beide keren dat ik bestelde géén douanekosten moeten betalen. Het hangt er ook wat van af wat zij op het 'aangifteformulier' noteren denk ik. Veel succes ermee! Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...