TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Alessia
7-9-2012
|
22-6-2012 19:20:01
Ik denk dat je gewoon maar 1 optie hebt en dat is iemand anders zoeken! Maar ik snap je twee optie niet: de zaterdag bij iemand anders gaan...?
|
|
ann
14-9-2013
|
22-6-2012 19:24:01
Hey Heidi, hoe je het ook draait of keert, je moet sowieso op zoek naar iemand voor zaterdag. Ik zou zelf beginnen zoeken naar iemand die me bevalt en moest die toevallig ook de 10e vrij zijn zou ik voor de beide data bij die persoon gaan! Veel succes nog!!
|
|
heidi
10-7-2012
|
22-6-2012 19:24:25
ik zou de di voor de trouw bij iemand kunnen gaan, en de za kan ze mij niet schminken, dus zou ik voor de za bij iemand anders moeten gaan, maar ja, weet niet zo goed wa te doen!
|
|
heidi
10-7-2012
|
22-6-2012 19:26:14
het probleem is dat ik iemand zoek in de buurt van ninove maar daar niemand ken, ik ben zelf van wetteren afkomstig en daar ken ik er wel he. ik verhuis wel binnenkort naar daar maar ja he, ...
|
|
Alessia
7-9-2012
|
22-6-2012 19:39:02
Ahzo, ja sorry verkeerd gelezen. Ik zou voor de dinsdag dan bij dezelfde persoon gaan! je hebt al veel moeite moeten doen om deze te vinden. Voor de zaterdag zul je nog iemand moeten zoeken dan... Je zegt zelf dat je iemand in de buurt van Ninove zoekt, maar meestal vinden visagiste het niet zo erg om een afstand te doen! Ik zou ook eens buiten de regio zoeken! Nu de afstand tussen Wetteren en Ninove is misschien wel wat ver, maar ergens tussenin? Groetjes
|
|
Els
30-6-2012
|
22-6-2012 19:46:24
hallo Heidi,
heeft die visagiste voor op je trouwdag je al eens geschminkt ? Zeker een proef doen bij die persoon want nav mijn proefmake-up heb ik mijn visagiste geannuleerd (is een zeer goeie, maar het was totaal niet "ik"). Groetjes Els
|
|
Alessia
7-9-2012
|
|
|
Alessia
7-9-2012
|
|
|
heidi
10-7-2012
|
22-6-2012 20:01:14
hey Alessia, super lief om mij te helpen zoeken, ga er direct eens werk van maken en ze allemaal eens bekijken. Met 2 vind je altijd meer he. dikke bedankt he Heidi
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|