Terug naar overzicht
Hey Ellen, ik vond op internet het volgende: www.petitgateau.be Hopelijk heb je er iets aan.GroetjesAn
hmm kheb deze site al gevonden, maar antwerpen is niet bepaald in de buurt natuurlijk. toch bedankt groetjesellen
Hoi,er is hier op het forum ook al eerder over high tea op een huwelijk gesproken. Leuk idee hoor! Je zou kunnen informeren bij Cup'n cake op de grote markt in Kortrijk. http://www.cupn-cake.be/ . Ik ben er nog niet zelf geweest, maar het lijkt mij dan ook iets nieuws. Maar het kost op het eerste zicht wel evenveel als een receptie (15 euro pp).Maar je zoekt eigenlijk iemand die dat bij jullie komt serveren? Misschien kun je het zelf organiseren met enkele vriendinnen? Ga een hoop lekkers kopen bij de bakkerij, zorg dat je enkele soorten luxe thee in huis hebt, bekijk eens wie in je familie/vriendenkring de tofste kopjes heeft die je kan lenen. Leg een rustig muziekje op. Ik denk dat je zo al veel kosten spaart.Succes
Lijkt mij heel erg leuk! Ik heb getwijfeld om voor ons huwelijk via 'Picnic Del Mundo' te werken, niet supergoedkoop maar wel heel leuk. Wij hebben uiteindelijk toch geen high tea gedaan...
hallo,Ik ben min of meer hetzelfde van plan en zodra mensen dat horen krijg ik meteen de reactie dat ze wel iets wille bakken.Dus wij nemen de touwtjes zelf in handen, ik moet zegge dat ik juf ben dus heb veel tijd natuurlijk he