Nu Online
Momenteel zijn er 654 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

High tea / afternoon tea

22-6-2012 21:53:22
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met een high tea op een huwelijk, dit was mijn laatste en in mijn ogen ook beste idee om iets te vinden voor de familie dat langer duurt en meer inhoud dan louter een receptie maar toch betaalbaar blijft (savonds dacht ik dan een trouwfuif te doen voor de vrienden).

Als je ervaring hebt hiermee (zelf gedaan, ergens geweest waar ze dat deden of van plan om zoiets te doen), alle informatie en ervaring zijn welkom!
Mocht je ook ergens van een traiteur of zoiets weten die dit verzorgt in regio west vlaanderen- oost vlaanderen (Voor ons feest in Kortrijk), mag je dat zeker ook laten weten.

groetjes
ellen

Ellen
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 829

An
18-8-2012
 Meld misbruik22-6-2012 22:16:43

Hey Ellen,

ik vond op internet het volgende: www.petitgateau.be
Hopelijk heb je er iets aan.
Groetjes
An

Ellen
25-5-2012
 Meld misbruik22-6-2012 22:40:30

hmm kheb deze site al gevonden, maar antwerpen is niet bepaald in de buurt natuurlijk. toch bedankt
groetjes
ellen

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik23-6-2012 11:10:02

Hoi,

er is hier op het forum ook al eerder over high tea op een huwelijk gesproken. Leuk idee hoor!
Je zou kunnen informeren bij Cup'n cake op de grote markt in Kortrijk. http://www.cupn-cake.be/ . Ik ben er nog niet zelf geweest, maar het lijkt mij dan ook iets nieuws. Maar het kost op het eerste zicht wel evenveel als een receptie (15 euro pp).
Maar je zoekt eigenlijk iemand die dat bij jullie komt serveren? Misschien kun je het zelf organiseren met enkele vriendinnen? Ga een hoop lekkers kopen bij de bakkerij, zorg dat je enkele soorten luxe thee in huis hebt, bekijk eens wie in je familie/vriendenkring de tofste kopjes heeft die je kan lenen. Leg een rustig muziekje op. Ik denk dat je zo al veel kosten spaart.
Succes

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik23-6-2012 14:13:48

Lijkt mij heel erg leuk! Ik heb getwijfeld om voor ons huwelijk via 'Picnic Del Mundo' te werken, niet supergoedkoop maar wel heel leuk. Wij hebben uiteindelijk toch geen high tea gedaan...

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik25-6-2012 21:05:39

hallo,

Ik ben min of meer hetzelfde van plan en zodra mensen dat horen krijg ik meteen de reactie dat ze wel iets wille bakken.
Dus wij nemen de touwtjes zelf in handen, ik moet zegge dat ik juf ben dus heb veel tijd natuurlijk he

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...