TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
22-12-2006
|
30-8-2006 15:06:32
oei ik hoop dat dat niet het geval is!
Alle reacties dus ook welkom voor mij!
Groetjes, karen 22.12.2006
|
|
Nele
19-5-2007
|
30-8-2006 15:07:35
Dag naamgenoot :-) ik denk dat daar wel genoeg aandacht aan besteed zal worden bij een trouwkleed. Ik kies er zelf niet voor (zoek een kleed met een haltertopje) omdat ik eerder schrik heb dat de bustier 'los' komt van je borsten. Dus niet zoals bij jou dat je het moet optrekken, maar dat de bustier dan zodanig stevig is dat die van je lichaam verwijderd staat :s
groetjes Nele 19/05/07
|
|
Liesbeth
15-7-2006
|
30-8-2006 15:13:04
Ik had zo een jurk en ik heb daar totaal geen last van gehad!! Bleef mooi zitten en stond ook helemaal niet open ofzo... Niet ongerust zijn dus! Groetjes, Liesbeth 15/07/06
|
|
Katrien
24-6-2006
|
30-8-2006 15:15:37
Ik ben met bustier getrouwd en heb er absoluut geen problemen mee gehad. Onbewust zal je er af en toe wel eens aan trekken maar met de baleinen erin zal die zeker niet afzakken. En als het een goed model is zal er ook geen 'opening' ontstaan tussen de bustier en de borsten hoor! Hangt misschien ook een beetje van de cup af? Ik vind bustier ook heel mooi en zou het zeker nog kopen!
Doen zou ik zo zeggen!
|
|
valerie
|
30-8-2006 16:25:00
Kan je het niet vergelijken met een BH zonder bandjes? Ik kan zo'n BH namelijk niet verdragen; moet hem steeds omhoog trekken en denk dus ook dat dat bij een bustier het geval zou zijn bij mij. Misschien komt het omdat ik een redelijk gevulde boezem heb?
Groetjes, Valérie
|
|
davida
8-9-2006
|
30-8-2006 18:11:22
hey
een vriendin van me is met een bustier getrouwd en ze zegt dat ze geen problemen had ermee.
grtjs
|
|
Sabrina
20-9-2006
|
30-8-2006 18:16:22
Neen, een bustier zakt helemaal niet af. Het topje bevat zelf eerst ook nog een soort hechting (te vergelijken met de achterkant van je BH die je moet vastmaken, maar dan zeker 7 cm hoog, met 4 haakjes). Daarna is er nog een rits, dus afzakken doet die echt niet ! Ik vond dat zelf heel makkelijk...
groetjes, Sabrina 12.08.05
|
|
karen
16-9-2006
|
30-8-2006 20:22:37
Dag Nele,
In de winkel waar ik mijn kleed kocht, zeiden ze dat dat geen probleem was (ikzelf heb niet gekozen voor een kleed met bustier). Zij hebben daar ook een oplossing voor. Die mevrouw (of één van haar medewerksters) gaat iedere bruid zelf aankleden bij de bruid thuis en zij maakt het kleed vast aan je bh. Dus normaal geen probleem meer met afzakken of openvallen. Misschien een goede tip?
Groetjes! Karen 16/09/2006
|
|
Beesje
20-6-2006
|
3-9-2006 12:35:29
Hallo,
Ik ben 75 dagen geleden getrouwd en ik had ook een bustierjurk. Ik kan je verzekeren, je verloofde zal paf achterover slaan als je met zo'n jurk verschijnt. ik vind het zeer stijlvol en wat het afzakken betreft. Als je de juiste maat hebt van jurk mag je er zeker van zijn het zakt niet af!!!!!! Ik vond het jammer dat mijn jurk uit moest! Ik had een jurk van Marylise (www.marylise.be ) je kan hem zijn op de site onder 'collection' en dan gaan naar het model 'trisara'.Met een klein hartje stel ik mijn jurk te koop voor 750 euro, perfecte staat, gekuist en in maat 38 met sleep! Prachtig gewoon. Als je info wil: witten@belgacom.net
Laat je dus niet afschrikken door een busierkleed, jij moet dragen wat je het liefst ziet.Veel succes meid!
groeten
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|