Terug naar overzicht
Heyik heb nog geen cadeautje, maar ben wel aan het denken om 'iets' te doen, maar heb nog geen idee wat! Dus ik volg dit even mee. Sommigen maken zo'n schriftje met 101dingen waarom je van hem houdt, maar daar is het wat laat voor he ... misschien is iets zelf maken wel leuk? Of een mooie brief of foto ....?
Hallo, als je toekomstige graag drinkt is iets "alcoholisch dat beter wordt met de jaren", misschien een idee? (een soort rumpot,boerenjongens,... iets waar je jaarlijks kan van proeven )met de gedachte dat ook jullie huwelijk beter zal worden met de jarenik ga dit misschien doen :-) groetjes!
of de ingrediënten/benodigdheden, die hij dan zelf (of jullie samen) bij elkaar moet voegen op jullie huwelijksdag..
Mijn vriend heeft de ongelofelijk irritante gewoonte van overal te laat te komen, dus ik ga voor hem een horloge kopen. Op de achterkant laat ik dan onze namen en trouwdatum graveren.
Ik heb een boekje '101 redenen waarom ik van je hou' en ga ook nog een boudoir shoot laten doen...maar zelfs zo een boekje 101 redenen zal krap worden gezien je maar een aantal dagen meer hebt...Misschien inderdaad iets van zijn lievelingsdrank met een persoonlijk kaartje erbij?Ik denk dat zo een persoonlijke boodschap altijd fijn is om te lezen, zeker op de vooravond van zo een speciale dag!groetjes!
Ik denk dat ik op de avond zelf een briefje nalaat en een lijst met instructies. Mijn toekomstige is niet van het melige type. Misschien maak ik nog wel een grappige versie van '101 redenen'. Verder heb ik zijn vrijgezellen georganiseerd: hij heeft niet echt veel vrienden en wilde geen vrijgezellenavond dus heb ik in Londen een trendy etentje in the oxo tower, daarna een cocktail in de bar, dan een uitgebreidde massage (met mij is aangepaste kledij uiteraard) dus ik denk niet dat hij te klagen heeft... :-)
een boekje van `101 redenen waarom ik van je hou`een gepersonaliseerde boxershort, kousen voor de huwelijksdagvoor de rest weet ik het nog niet...
Bedankt voor alle tips! Het horloge had ik ook al in gedachte en zo een lijstje met alle dingetjes, en daar een grappig 101 redenen waarom ik van je hou lijstje van maken vind ik wel nog te doen ;)moet enkel dinsdag nog gaan werken, dus heb ik mss nog wel wat tijd om wat in elkaar te steken!Groetjes