Dag Martine
Zoals beloofd, even een korte evaluatie van Feestzaal Camargue. Over het algemeen kan ik zeggen dat het echt perfect was. De vriendelijke bediening, de lekkere hapjes, het goed geserveerde eten en de gezellige atmosfeer van deze ruimte hebben voor veel mensen voor een aangename verrassing gezorgd. Wij waren met 92 mensen, wat de zaal wel vrij vol maakte, maar aangezien jullie met 75 meensen zijn, is dit een perfect aantal voor deze zaal.
Voor het aan tafel gaan, hadden wij gekozen voor ons eigen idee. de hoofdober heeft de aandacht gevraagd op een zeer correcte manier. Degenen die niet uitgenodigd waren voor het avondfeest, kregen op discrete wijze door dat het moment van hun vertrek aangebroken was. Ik heb feesten meegemaakt waarop dit tot op het genante af was, maar dat was hier zeker niet het geval.
Wij hadden alle gasten voor het avondfeest een kaartje gegeven met een foto van een bepaald schaakstuk erop. Onze ceremoniemeester megde uit dat iedereen moest gana zoeken naar het schaakstuk dat op zijn kaartje stond. Het personeel was zo vriendelijk om te helpen zoeken.
Omdat het zo'n prachtig weer was, hadden we de receptie buiten gehouden; daardoor ontstond er een prachtig moment: de mensen zaten op hun plaatsen, de bruiloftsmars werd gespeeld en wij kwamen binnen. Ik vond dit een van de mooiste momenten van het feest.
Als je zelf niet voor het afroepen wenst te zorgen, zal de hoofdober dit voor jullie doen.
Wij hadden als menu voor soep, barbecue en een bruidstaart gekozen. Dit alles verliep zeer vlot en het eten was echt enorm lekker. Tussen de gangen door mochten mensen een nummertje brengen, de hoofdober vroeg steeds aan onze ceremoniemeester wat de bedoeling was en schikte zich volledig naar de planning. de bruidstaart en het hele moment eromheen, was echt fantastisch.
Tenslotte vroeg je nog wat extra informatie over de DJ. Hoewel hij erg zijn best heeft gedaan, zou ik de volgende keer toch voor een andere DJ kiezen, zeker omdat hij naar het einde toe zo duidelijk liet merken dat het feest er voor hem op zat. Ik zou je aanraden om hem te vragen eerst de liedjes te spelen die jullie zelf gekozen hebben en dan pas over te stappen op zijn eigen repertoire, omdat dat, zeker voor wat jongere mensen, niet echt aansluit bij je eigen stijl. Hij speelde zo veel 80er jaren muziekdat mensen op een bepaald ogenblik gewoon op hun plaats bleven zitten omdat ze de muziek niet kenden.
Voila, ik denk dat je hiermee al heel wat informatie hebt. Als je nog vragen hebt, stuur dan zeker een mailtje naar
monica.vandenbemt@hotmail.com. Ik zal je dan direct antwoorden, ik denk dat ik na vandaag niet meer zoveel op het forum zal komen :)
Heel veel succes en plezier bij de laatste voorbereidingen!
Groetjes
monica