Terug naar overzicht
Ik ben daar 2 jaar geleden naar een receptie geweest, het was niet slecht maar ik vond alles nogal onpersoonlijk. Er waren toen 3 bruidsparen en vond dat alles nogal door elkaar liep...Wij zijn er ook eens gaan eten en vond de prijs/kwaliteit verhouding niet meer zoals pakweg 6 jaar geleden want toen ging ik er heel vaak en altijd tevreden.Mijn mening natuurlijk :-)spannend he, nog 384 dagen :-)
Wij wouden als eerste ook onze trouw daar vieren, maar werd ons afgeraden door een aantal mensen. De reden werd hier al vermeld door Kelly, nogal onpersoonlijk.Je kan er altijd zelf eens langsgaan natuurlijk.groetjes.
Bedankt Kelly en Fairytale! Deze locatie was zeer dichtbij daarom.. hebben jullie dan nog goede ideeën voor locaties , deurne , wijnegem, schilde , zoersel, massenhoven,...Alvast bedankt
Ik heb al veel goeds gelezen hier over La Grange in Massenhoven
s' graevenhof in schilde!!!wat voor ons ook een leuke leek was domein martinus in zoersel
Ons feest gaat door in 's graevenhof in Schilde Prachtig!
la grange is blijkbaar een goei adres...flinckheuvel in s gravenwezelmange tout in wijnegem, daar houden wij ons feest! :-)s graevenhof in schilde
Hoi, Wij hebben ons feest in La Grange gedaan. Je hebt ook gereageerd op mijn verslag en filmpje, en denk dat je in het filmpje enkele foto's kan zien van de locatie.Het is echt een toplocatie en een super service! Zeker de moeite om eens langs te gaan! Er zijn heel veel verschillende formules waaruit je kan kiezen (voor elk budget)!Groetjes
Bedankt allen voor de reacties.. ik kan je al vertellen dat La Grange niet meer vrij is op 13-07-2013.. dus hop naar de volgende zoeken.. :)
hey stephanie,quasi hetzelfde budget en qua zalen toch wel veel prachtiger dan de kaasboerin, heb je san marco village.een huwelijk heb ik er nog niet meegemaakt maar al wel een bedrijfsfeest en dat was tip top.Feestzaal den moor in ranst:broechtem (10 min vanuit deurne) is ook heel mooi, zalige locatie en lekker eten (is zeker nog vrij want wij hadden eerst daar ons feest gepland maar net geannuleerd omdat we ook iets meer in de buurt wilden) Succes in elk geval x x x