Terug naar overzicht
Ik heb in een school gewerkt en ben naar een huwelijk van een leerkracht geweest. Er waren meer kinderen aan de kerk dan dat ze in haar klas had. Als je er teveel over hebt, kan je ze achteraf nog aan je eigen leerlingen geven he of aan kindjes van familie/ vrienden en ook eentje voor jezef houden natuurlijk :-)
Ik heb 23 kinderen in mijn klas zitten, maar ik werk zeer nauw samen met mijn parallelcollega van het derde leerjaar. Beide klassen hadden op school een actje voor mij en mijn man in elkaar gestoken. Er kwamen dus ook kinderen uit de andere klas naar onze trouw. Ik rekende er ook enkele broers en zussen bij en kinderen van collega's.Ik had in totaal 60 bedankjes voor de kinderen voorzien en daar kwam ik net mee toe.Ik had bij een werkplaats voor gehandicapten poppetjes laten maken met daaraan suikerbonen in hartvorm en een lolly erbij. Die lolly was een idee van mijn moeder en nog niet zo'n slecht idee. Kinderen willen vrijwel meteen kunnen snoepen als ze iets gekregen hebben. Als ze aan de kerk aan het zakje tule met suikerbonen zouden beginnen te prutsen was de kans groot dat het zakje zou opengaan en de suikerbonen zouden vallen. Door een lolly midden in het zakje te bevestigen, konden ze toch al snoepen.Veel succes nog met je voorbereidingen!Groetjes,Elke
Hoi Karolien! Ik ben kleuterjuf in het instapklasje en heb 35 kindjes. In totaal heb ik 60 bedankjes voor deze kapoentjes voorzien. Ook kinderen van collega's die niet in de klas zitten of kleinkinderen van collega's van je (schoon)ouders heb ik meegeteld. Ik hoop dat ik toekom :) Succes
Ik ben wel geen juf maar heb 2 schoolgaande kindjes :) was ook moeilijk in te schatten hoeveel kindjes van de klas er gingen komen. Had 50 bedankjes voorzien en ik kwam toe. Ik had bellenblazen van de zeeman met disneyfiguren op en een zakje snoep eraan. Kwam in totaal op 1euro per stuk. is maar om een idee te geven.groetjes
Hoi,alvast bedankt voor jullie reacties! Ik ga er een 60tal voorzien denk ik. Weet ik in de grote vakantie wat doen he! Het ontwerpje is al klaar van de wikkel, printen op stickerpapier en kleven op de bellenblazen. Ik heb er in action gezien, 3 voor 0,72 euro, dus das al een heel goei koopje he :)GroetjesKarolien
Klein vraagje van een onhandige bruid haha. Ik wil ook bellenblazers voorzien voor de kindjes.... maar HOE begin je aan het maken van zo'n wikkel? Wij hebben wel leuke foto's van ons (die ook op de uitnodiging staan) dus zou het dan fijn zijn om die foto erop te plakken.... Maar hoe begin je daaraan? Heb de fotot's gewoon op pc staan, moet je in speciaal programma werken en waar laten jullie dat printen? En kan je stickerpapier gewoon kopen in ava of elders ofzo?Thanks!
Hoi,ik ben vandaag m'n bellenblazen gaan halen se bij Action, alles meegenomen :)De wikkel heb ik in photoshop gemaakt, je kan dit ook wel via programma dat op internet te vinden is, maar dit vondk niet geweldig werken op mijn pc. Dus heb ik het in zelf gemaakt in photoshop, in word zal dit ook wel te doen zijn hoor. Gewoon de grootte meten van de wikkel die er nu op kleeft en dan in word kadertje maken en daar foto in kleven. Stickerpapier kan je in ava vinden, ligt bij de etiketten.Groetjeskarolien
Danku Karolien! Had ook al een site gevonden, maar is blijkbaar niet zo heel moeilijk om zelf te maken Vandaag altaarstuk gaan bestellen en bruidsboeket. Hebben gezegd: speels en vrolijk van kleuren haha met rood oranje en geel in verwerkt. En maak er maar iets leuks van hihi!Veel succes nog met de voorbereidingen!