Nu Online
Momenteel zijn er 680 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

EVEN HEEL VEEL SUCCES AAN IEDEREEN DIE NET ALS WIJ BINNEN 6 DAGEN TROUWEN...

23-6-2012 21:53:36
Hallo iedereen,

Spanning begint stillekesaan wel te komen... Alles is geregeld...
Morgen nog laatste dagje werken en dan beginnen genieten van verlof en aftellen naar onze grote dag..
Ik wens alle bruidsparen die net als wij hopen op zeer goed weer voor komende vrijdag, zeer veel succes, zeer veel genieten. (want iedereen blijft maar zeggen geniet ervan, want het is zo snel voorbij) en vooral een spetterende, liefdevolle dag, vol ontspanning (zal mij steeds hieraan moeten herinneren denk ik) fijne momenten met familie en vrienden en uiteraard een MEGA KNALLEND DANSFEEST!!!

Natuurlijk is het alle andere bruidsparen evenveel gegund zenne voor hun komende grote dag!

Vele groetjes,

Leen

LEEN
29-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 900

Marie
30-6-2012
 Meld misbruik26-6-2012 7:02:54

Wij trouwen de dag na jullie, maar dat is bijna hetzelfde, hè Nog drie keer slapen voor jullie: geniet ervan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...