Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prijs huren kostuum/jacquet

30-8-2006 15:28:32
Hallo iedereen,

Ik vroeg me af hoeveel het meestal kost voor het huren van een kostuum of een jacquet. En wat omvat dat? Kostuum is dat enkel broek en vest, of ook hemd en das erbij? En jacquet, is dat inclusief hemd, das en hoed?

En waar in Oost-Vlaanderen kan je dit huren?

Groetjes en bedankt voor advies.

Nele.

Nele
9-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 3089

Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik30-8-2006 15:32:46

Hallo Nele,

Kijk alvast eens op volgende website:
www.labaere.be

Groeten

Sofie

davine
31-3-2006
 Meld misbruik30-8-2006 17:00:38

Wij hadden kostuums gehuurd voor 100 euro. daar zat in, kostuum met ondervest, hemd, das, pochet(doekje) en manchettenknopen. Dit was in West-Vlaanderen. Je hebt nu toch al een iedee.

Davine

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik30-8-2006 17:11:07

Hoi Nele
wij huren onze jacquets bij lkeding De Prijcker in Sint Niklaas - Nieuwkerken (ze staan ook op de meeste beurzen in het waasland)
we betalen 85 euro en dit is zonder hemd en schoenen, wel met de hoed en handschoenen.
Je kan dan ook nog kiezen uit verschillende ondervestjes.

http://www.deprijcker.be
Groetjes

Sarah
15 09 2007

Veerle
29-10-2005
 Meld misbruik30-8-2006 17:28:27

Wij betaalden bij De Waele in St. Niklaas 80 euro voor een kostuum.
Daar zat in: broek, ondervest, vest, strikje of das en een "stoeferke" in het zakje van de vest.

groetjes
Veerle

Katleen
23-12-2006
 Meld misbruik30-8-2006 21:30:45

Wij zijn ook naar Labaere geweest in Zottegem (we zijn trouwens vandaag gaan passen). De prijzen staan op de website. We hebben deze vergeleken met o.a. De Telder in Gent/Destelbergen en met Azeaert in Gent en deze was het goedkoopst.
Groetjes en veel succes ermee !

Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik31-8-2006 12:18:01

Hey,

Wij hebben ook de kostuums bij Labaere gehuurd tegen 70 euro.

Groetjes
Ann-Sophie
09.09.06

Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik31-8-2006 12:19:28

sorry nog vergeten te zeggen dat de kostuums compleet zijn op een hemd na. Dat moet je nog apart kopen.

Wij hebben gewoon voor iedereen een wit hemd voorzien.

Grtjs
Ann-Sophie

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik1-9-2006 0:47:45

hallo,

Wij hebben onze kostuums gehuurd voor 75 euro bij La Sposa in Roeselare.Ook bij ons moest het hemd zelf aangekocht worden. Maar dat deden wij zelf in een andere winkel want bij hen kostte dat 76 euro per hemd en dat vonden we toch iets te veel groetjes xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info