Terug naar overzicht
Helaba! Als je je mail adres geeft stuur ik het onze door! :)
Hey,Het zou fijn zijn moest een brave ziel dit ook naar mij kunnen doorsturen. :)Alvast bedankt!Lies
kzou het ook super vinden als iemand mij zijn boekje zou willen doorsturen naar giddeloamy@hotmail.comuiteraard zouden we er zelf iets persoonlijks van willen maken maar elke tip is welkom. alvast bedankt
Hoi,ik zou er ook wel een paar willen ontvangen om nog ideetjes op te doen. Ik mail dat van ons, dat gedeeltelijk al af is, ook door.GroetjesKarolienkarolienleys@hotmail.com
Marieke en Lies, zouden jullie je mailadres even kunnen geven?GroetjesKarolien
Hey Karolien,hierbij: lies.serrus@hotmail.comThx !! :)
You've got mail! :)zalig toch zo elkaar helpen met dit forum! wat zal ik deze bende missen binnen enkele weken!
Dag evi:Mijn e-mail adres:mariekevanwanrooij@hotmail.comSuper super bedankt!!Alvast een fijne dag gewenst!! Groetjes, Marieke
Bedankt voor de misboekjes !! :)
ik zou er ook wel willen ontvangen: sarah_volckaerts@hotmail.comwij houden een vrijzinnige viering
Ik heb een misboekje van een viering zonder eucharistie. bij interesse shary.vancauwenberghe@telenet.be
Je mag dat altijd naar mijn emailadres mailen Shary. Die staat boven jou post vermeld. Alvast bedankt!!
hallo,ik zou het ook tof vinden als jullie een paar voorbeeldjes naar mij woudedoorsturenmijn email adres is : kelly_schuermans@msn.comalvast bedankt.
Zouden jullie de misboekjes ook nog even naar volgend emailadres willen doorssturen? de_bie_annelies@hotmail.comBedankt!
Dit bruidje kan je ook altijd blij maken met een misboekje.joyce_willems@hotmail.com
Mij kan je ook altijd blij maken met nog enkele voorbeelden. Ik heb al een deeltje af (liedjes liggen ook al vast) maar kan nog wat inspiratie gebruiken. kimberly_de_craene@hotmail.comAlvast heel erg bedankt!
Hallo iedereen!Zou er nog iemand naar mij ook een paar voorbeelden kunnen doorsturen?Er zijn al delen af, maar enkele tips zijn altijd welkom! lemanei13@hotmail.beDit bruidje zal jullie eeuwig dankbaar zijn!
Ik had graag ook wat voorbeelden zou supertof zij, ! wendyamanda@hotmail.com Groetjes