Nu Online
Momenteel zijn er 474 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijs rent-a-priest

12-8-2004 18:02:56
Hallo, wij gaan trouwen op 28 mei 2005 en zouden graag een ceremonie houden met rent-a-priest.
K heb onlangs een email gestuurd naar hen om de prijs te weten... een vaste prijs gaven ze me niet maar ze zeiden dat het evenveel kost als een kerkelijk huwelijk...
Kan iemand dit bevestiggen of weet iemand de prijs ???

Thanks
Elke

Elke
28-5-2005
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1667

Nijs
22-5-2004
 Meld misbruik14-8-2004 16:27:20

Hoi,

Een kerkelijk huwelijk kost meestal rond de 200 a 250 euro denk ik. Wij hebben 200 betaald, maar in grote steden kan dat wel meer zijn denk ik.

Groetjes
Nathalie

cindy
24-7-2004
 Meld misbruik18-8-2004 20:52:38

Hey Elke,

Wij zijn onlangs (24 juli) getrouwd met rent-a-priest. Het was fantastisch. Iedereen die aanwezig was, spreekt er nu nog elke dag over.
Wij hebben Norbert Bethune genomen.
Ik denk dat rent-a-priest duurder is dan een kerkviering.Wij betaalden 335 euro (inbegrepen misboekjes en zijn vervoer).

Als je nog vragen hebt, mag je me gerust mailen op volgend adres : ritchie.tibay@pandora.be

Groetjes,
Cindy

Cameraclub

Meld misbruik21-10-2004 18:21:37

Wij hebben een videoreportage gemaakt,met een priester van Rent-a-priest.Als het je interesseert mag je de tape bekijken.Dan zie je wat die mensen doen...
Videomanie@pandora.be
www.videomanie.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...