Terug naar overzicht
ik zou graag voor de sterretjes (vuurstokjes) gaan vind ik mooi op foto + kunnen ze gaan servetten naar mijn kop gooien want mijn collega's doen dat altijd tijdens de openingsdans wat ik ook wel tof vond iem op dit forum had als bedankje persoonlijk concertlampjes gegeven deze werden dan gebruikt tijdens de openingsdans
http://www.trouwen-feestartikelen.nl/vuurwerk Veel keuze voor weinig geld
Of van die breekstokjes,die vind je bij action,nog geen euro voor 15 stuks. Een vuurwerkje gaat nooit heel de dans mee hé,zo'n breekstokjes wel
wij hebben concertlampjes besteld, bedoeling is dat deze vlak voor de onze openingsdans door het personeel van de feestzaal aan iedereen uitgedeeld worden, dan de hele zaal donker met enkel de concertlampjes, de muziek en wij natuurlijk :-)De stickertjes voor rond de lampjes moeten we wel nog bestellen.groetjes
Ik wou ook graag van die vuurstokjes, maar de zaal heeft me dat afgeraden omdat zoveel stokjes tegelijk voor heel veel rook en stank zorgt achteraf...
@ claudia : waar heb jij die concertlampjes gehaald ?
We hebben het geluk dat we een balkon in de zaal hebben, deze loopt verder door tot iets verder dan de helft van de dansvloer.We hebben 12 confettikanonnen gekocht die je met de hand kan afschieten, het is grote confetti dus geen confetti die overal tussen kruipt.We gaan aan 12 vrienden vragen dat ze van op het balkon tijdens de openingsdans de confettikanonnen willen afschieten.Gaat leuk worden denk ik.Groetjesjoeri
Wij hadden vrijdag de breekstokjes uit Action uitgedeeld. Was super om te zien tijdens de openingsdans hoe iedereen enthousiast met hun stokjes aan het zwaaien was. Op de foto's is het minder goed gelukt (te veel beweging, te veel enthousiasme!), maar op ons filmpje krijg je wel hetzelfde effect te zien.De stokjes hebben nog de hele avond gebrand, maar er zijn wel enkele gesneuveld in de strijd en uitgelopen (op de vloer en jammer genoeg ook op enkele kleedjes...).Groetjes,Eef
ik heb ze ook gehaald bij action.geen geld voor een prachtig effect denk ik:-)
Ik ben vuurwerkstokjes gaan halen, is ook mijn vaste traditie bij oudjaar :) Niemand weet ervan, dus ben wel eens benieuwd. De traiteur deelt ze uit vlak voor openingsdans begint.
@jkjkd: hebben ze besteld bij multigift (intypen in google)
Kan je dat papier er gemakkelijk uithalen voor zelf een eigen bedrukte versie in te stoppen ?
ja dat gaat heel makkelijk, wel een eventjes werk.
Claudia welke hadden jullie besteld. En was dit fijn tijdens de openingsdag