Terug naar overzicht
Helaba! Wij trouwen daar binnen enkele weken en dan kan ik het laten weten of het mee viel of niet ;)vrienden van ons zijn er ook getrouwd en echt het was GE-WEL-DIG!(vooral het dessertenbuffet met heerlijke ijstaart!)wat we tot nu toe ook al heel positief ervaren is de communicatie, Philippe -de chefkok/zaakvoerder- wil echt alles doen voor zijn koppeltjes. Het staat in zijn brochure: alles kan, niets moet en dat is ook echt zo!tot hiertoe echt alleen maar positieve ervaringen!snel vastleggen is wel een aanrader als jullie zeker zijn dat je je feest daar wil geven want de zalen zijn op een mum van tijd volzet!succes!
Ah leuk, dan kort het af voor jullie. Wij hebben de zaal reeds vastgelegd voor volgend jaar maar wilde toch graag nog wat reacties omdat wij er zeer weinig terugvinde op het internet.Veel succes met jullie huwelijk!
Helaba,Mijn man en ik hebben gister ons huwelijksfeest gehad in het Hof van Nazareth! En ik kan maar één ding zeggen: GEWELDIGAlles was tot in de puntjes in orde!Het eten was SUPER, de bediening zéééééér vriendelijk.Kortom het was een ZALIG trouwfeest. Ik kan er echt niets slechts over zeggen.Over de locatie moet je je echt geen zorgen maken. Gewoon genieten. Het zaalpersoneel draagt je op handen!Alvast veel plezier toegewenst!
Hoi Kathleen wij trouwen op dezelfde dag hoe leuk ;-)
Hey Kathleen, wij zijn al meerdere keren naar een huwelijksfeest gegaan in Hof van Nazareth en telkens is het weer een plezier in alle opzichten. Alles is daar echt tot in de kleinste details verzorgd, het eten is heerlijk, bediening is top, kortom, wij kunnen maar geen minpunt bedenken en zijn altijd bijzonder blij als er weer een van onze vrienden of kennissen dààr trouwt
Hey,wij zijn vorige zondag gaan tekenen in het Hof Van Nazareth.Wij hadden direct een goed gevoel bij de zaakvoerder/kok en zijn er gerust in dat alles in orde komt, zeker met al de positieve commentaar. Mijn tante en nicht zijn er ook al naar een feest geweest en die vonden het er heel lekker.
Hoi Hoi, Wij zijn ook aan het rond snuffelen voor een zaal en Hof Van Nazareth ziet er veel belovend uit. Zijn er bruidjes die de prijs willen doorgeven? Alvast bedankt! Groetjes,Kim
Oh hier ga ik ook komen kijken naar volgende reacties!!Wij zijn eergisteren de zaal gaan vastleggen..Ben reuzebenieuwd eigenlijk!!