Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen voor de toekomstige!! HELP!!

24-6-2012 20:54:08
Zoals de titel het al aangeeft,één van de moeilijkste dingen zijn de schoenen voor mijn toekomstige.
Hij heeft wel een (vlot) kostuum aan maar wil geen klassieke schoenen aan... Heb al vele sites en vele winkels afgegaan maar zou niet weten wat er anders leuk is onder een kostuum

Wat gaat jullie toekomstige dragen (of wat droegen jullie mannen voor de reeds getrouwde bruidjes)????

HELP!!

nancy
14-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 991

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik24-6-2012 21:07:37

wat ik overlaatst gezien heb was wel tof. het was een klassiek donkerblauw model maar de zool was wit, dus dat maakte het echt leuk sportief en speels.
Of anders een sportievere geklede schoen? dat draagt de mijne wel eens onder een kostuum.
zoiets http://www.vanbommel.com/nl/shoe_detail/263
anders keertje naar van loock in zandhoven? die kunnen meestal wel helpen?

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik24-6-2012 21:15:52

Ik meende net hetzelfde te zeggen : Van Bommel heeft echt toffe dingen, niet altijd supergoedkoop maar ook niet buiten proportie van prijs. Verder Camper: vaak zijn deze wel erg sportief en nogal bijzonder maar ze zijn best leuk en ze zitten ook super goed!

jessica
31-8-2012
 Meld misbruik25-6-2012 12:25:07

Hugo boss heeft ook wel geklede schoenen die niet het typische klassieke model zijn.

Grtjs

sofie
21-7-2012
 Meld misbruik25-6-2012 12:39:57

hallo Bruidjes

de mijne zijn kostuum is van Cossmo en dan heb ik een sportieve schoen gekocht in de Brantano (pantofola d'ora) en we zijn zaterdag zijn kostuum gaan passen samen met de schoenen en het was echt geslaagd.

groetjes sofie

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik25-6-2012 16:17:26

Dankjewel dames!! Sportief chic zal het worden

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info