Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het lijstje word korter...

24-6-2012 21:55:06
Jeej, ons to do lijstje begint eindelijk wat te minderen. Het bedrag dat stijgt alleen maar...Maar ja, we gaan eindelijk trouwen dus moeten we er maar iets voor overhebben hé.
Denk toch dat we al vrij goed op schema zitten:
- trouwkleed gekocht (eerste pas in juli)
- bruidskindjes (onze 2 dochtertjes) hebben hun kleedjes en schoentjes
- misboekje is af (buiten de liedjes die ik nog moet kiezen samen met mijn nichtje die gaat zingen)
- uitnodigingen zijn af en de eerste zijn al bezorgd
- gemeente is in orde
- Meneer pastoor komt nog op bezoek
- de ringen liggen bij de juwelier
- ons vervoer en dat voor de kindjes is in orde (suite rijdt zelf)
- getuigen zijn gevraagd
- zondag gaan we kijken voor kostuum en schoenen aanstaande
- mijn schoentjes heb ik al, alsook mijn juwelen
- lingerie ga ik kopen in de bruidswinkel bij de eerste pas
- de zaal ligt natuurlijk al lang vast
- dj is ok
- fotograaf is ok
- videograaf is ok
- boeket moeten we nog kiezen
- bloemstukjes gaan de mama en schoonmama maken (moet het ze alleen nog vragen :-))
- het hartje voor de ringen ligt klaar
- kapsel nog nieuwe proef doen
- visagiste nog gaan zoeken
Pfff, amai denk dat mijn lijstje zo wel goed is of ben ik nog iets vergeten????

karen
15-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 505

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik24-6-2012 22:22:24

Hehe poging nr. 3 (de pagina valt telkens weg, zucht!). Bij deze dus mijn lijst:

Gedaan:

Feestzaal vastgelegd

Fotograaf gekozen

Videograaf gekozen

Bruidskleed besteld (+ eerste pas en afspraken voor de volgende)

Kostuum bruidegom gekocht

Onderdelen bedankjes gekocht

Accessoires bruid gekocht

Enveloppendoos

Kapster gevonden + afspraken vastgelegd

Visagiste gevonden + afspraken vastgelegd

Uitnodigingen besteld en uitgedeeld (bevestigingen kom supervlot binnen)

Getuigen zijn gevraagd

Ondertrouw is geregeld (spijtig trouwen we net een week te vroeg waardoor we nog niet in het nieuwe gemeentehuis mogen, maar niemand zegt dat we daar geen fotootjes mogen gaan trekken J)

En nog veel dat ik al vergeten ben!

To do:

Schoenen bruidegom

Lingerie bruid

SOS-kit klaarmaken

Afspraken met fotograaf, videograaf, dj,…

Fotolocaties kiezen

Enveloppendoos versieren

Decoratie voor huwelijkslezing kiezen

Afspraak feestzaal middaglunch maken

Openingsdans kiezen

Liedjeslijst afwerken

Boekjes huwelijkslezing maken

X vragen voor het geluid tijdens lezing

Oefenperiode geluid

Afpraak maken met de spreker

Naamkaartjes maken voor familie

Tafelindeling maken

Bruidsboeket bestellen

Huwelijksreis regelen (een verrassing van het liefje)

Proefmake-up en kapsel

Bedankjes maken (iedere dag ene – het is te veel prutswerk zodat ik het niet heel erg lang kan volhouden)

Nagels laten doen: Gelish

Cadeau ouders en getuigen kiezen en kopen

Extra paar schoenen kopen

Ben ik nog iets vergeten dat toch wel belangrijk is?

Het is nog maar twee maandjes en een half en toch ben ik al enorm aan het stressen. Ik ben dit weekend zo emotioneel geweest, geen idee waarom, maar het werd me allemaal te veel! Nu ligt het liefje te slapen en ben ik wat gekalmeerd en het ik deze overzicht kunnen noteren. Resultaat: nog veel te doen!! Flipperdeflip... Groetjes!

karen
15-9-2012
 Meld misbruik25-6-2012 19:43:08

Oh, zie net dat er toch wel een aantal dingen zijn waar ik niet aan gedacht heb van ze op te noemen zoals de SOS-kit :-)) Heel belangrijk! En de cadeautjes voor de ouders en getuigen. Niet makkelijk. Bedankjes gaan we niet doen. We gaan een foto naar iedereen sturen na het huwelijk.
Als extra paar schoentjes ga ik slippers voorzien denk ik, lekker makkelijk.

Denk dat die tafelindeling nog het ergste gaat worden. We hadden al eens een poging ondernomen maar gaan toch wachten tot we zeker weten wie er komt, en wie niet. Want anders zit de kans er in dat je hele tafelindeling niet meer klopt. En dan is het dubbel werk.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik26-6-2012 11:44:02

Idd, die tafelindeling. In mijn hoofd heb ik hem al ongeveer gemaakt, maar het is toch moeilijk om te kiezen wie bij wie gaat zitten... Die cadeautjes zijn echt moeilijk. Ik denk voor de ouders iets bij Brianto.be. Gepersonalisseerde glazen met wijn erbij. En voor de getuigen (2 zussen) dacht ik om een goodiebag te maken met prulletjes en een waardebon bij een winkel... Al die details, ik word er moe van. Ik heb gisteren nog Strass steentjes online besteld om op mijn topje te strijken. Die kan ik dan de dag bij de voorbereiding aandoen, er staat Bride op. Eigenlijk wel heel leuk!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...