Nu Online
Momenteel zijn er 661 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau bruidegom

24-6-2012 23:00:37
Hoi bruidjes
Geven jullie iets aan jullie toekomstige? Een verrassing, cadeautje?

Bedankt!
Steffie
xxx

Steffie
21-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1139

sven
10-8-2012
 Meld misbruik24-6-2012 23:07:44

hey,

ja ik heb hem nu al een cadeautje gegeven en op de dag van de trouw geven onze kindjes in naam van mij nog een cadeautje maar kan dat hier niet opzetten want hij leest mee en moet een verassing blijven

grtjs vanessa

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik25-6-2012 7:54:00

ik ga voor gegraveerde manchetknopen. k vond da wel leuk ideeetje. Boudoir fotoshoot staat ook nog op het lijstje maar k heb zo wat mijn twijfels of hij het ECHT wel leuk gaat vinden

Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik25-6-2012 8:58:50

Ik heb voor hem een boekje samengesteld met 101 redenen waarom ik van je hou, met daarbij redelijk veel foto's van hem/ons/etc...
Ik denk wel dat hij dat leuk gaat vinden.
@Sara, ik denk dat iedere man zo'n boudoir shoot van zijn vrouwke wel mooi zal vinden hoor. ;)

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik25-6-2012 9:11:16

@Veronique: tis da wij hierthuis wel al eens de camera durven vastnemen ;-) Ik heb een beetje schrik dat het in de kast gaat belanden.

Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik25-6-2012 9:32:03

Ah zo... :-) Mja, mss is idd de originaliteit dan al een beetje minder he... Mss bedenk je nog wel iets anders.... De manchetknopen zijn alleszins al een heel leuk kado!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik25-6-2012 9:45:22

Ik ben bezig aan een boekje '101' redenen...moet dat ook dringend aanvullen :-) nu ik er over nadenk :-)!
En op 8 augustus laat ik ook een boudoir shoot doen...ben benieuwd wat hij er van zal vinden!

groetjes!

Stéphanie

Meld misbruik25-6-2012 10:23:55

@sarah: had ook al gedacht aan manchetteknopen, maar waar kun je dat laten graveren?

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik25-6-2012 10:44:06

Ik heb voor mijn lieve schat een limited edition horloge van Jaguar gekocht, hij draagt altijd een horloge, maar de huidige laat het stilletjes aan afweten. Ik ga ze hem de ochtend van de trouw afgeven zodat hij ze ineens kan aandoen :-)

Denk wel dag ik hem nog een boekje ga maken met 102 redenen waarom ik van hem hou, dit kan ik hem dan de avond op voorhand geven :-)

Zo spannend allemaal!

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik25-6-2012 11:40:56

@Stéphanie: ik wou ze hier http://www.manchetknopenonline.be/ bestellen, maar normaal kan een slotenmaker dat ook hoor, alleen kijken naar de consistentie van de manchetknoop dat er bijvb geen andere kleur onder zit

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik25-6-2012 11:59:06

Mijn ventje is in maart verjaart en ik heb toen voor hem een aftelkalender gemaakt. elke week mocht hij een cadeautje open doen. Aan elk cadeautje zat een reden verbonden waarom ik van hem hou. Het voorlaatste cadeautje is een horloge en als laatste (1 dag voor ons huwelijk) krijgt hij dan ook een zelfsamengesteld boekje met 101 redenen. Deze laatste 2 hebben ook betrekking op de titels van liedjes van onze openingsdans (zie horloge = the time of my life) en (het boekje = loving you is all i know)
De andere cadeautjes waren wel veel kleiner hoor vb. vlaggetjes voor een verjaardag waar dan bijstond met jou vier ik elke dag feest.
Bloembolletjes = mijn liefde voor jou groeit nog elke dag
mooie zakdoekjes met love op = omdat ik altijd bij jou mag uithuilen
een trui = omdat jij me altijd warm houdt
...

Elke week leuk om te zien hoe mijn ventje uitkeek naar zijn cadeautje ;-)
Veel succes!
Vicky

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik25-6-2012 21:50:13

hier ook een 101 redenen boekje reeds gegeven en op de dag zelf krijgt hij nog een half uur durend helicopter toertje tijdens de receptie. aan het gemeentehuis zal er ook een vliegtuig over vliegen met een groot spandoek waarop staat dat ik hem heel graag zie

tima
8-9-2012
 Meld misbruik27-6-2012 15:21:56

hier ook iem die voor de bourdoir shoot wil gaan maar dan wel iem moet vinden het goed doet ik bedoel het moet er wel professioneel uit zien (a la magazine toestanden) want ik heb al foto's gezien dat ik alleen mooier kan trekken . ik neem ook dikwijls eens de camera in de hand juist daarmee dat het super mooi moet zijn anders begin ik er niet aan optie 2 is ook een horloge die hij al lang wil

Rebekka
12-5-2012
 Meld misbruik29-6-2012 16:54:23

Ik heb ook een boekje gemaakt van 101 redenen waarom ik van je hou, heb er heel veel werk aan gehad, maar hij was er wel heel erg blij zijn, khad uiteindelijk toch een boekje met een 50-tal pagina's met een 200-tal foto's :-p

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...