Terug naar overzicht
Hoi! Ik zit een beetje met dezelfde vraag. Ik ben ook op zoek naar schoentjes voor mijn trouw maar ik weet niet goed waar ik die kan vinden. Liefst regio Kortrijk, heeft er iemand goeie adresjes om eens langs te gaan?Groetjes!
http://www.elsacolouredshoes.com/collectie/11-rainbow-c... Die schoenen kan je oa vinden bij Prima Donna in Deerlijk en Gabrielli in Roeselare. Als je op (vaak nederlandse) webshops kijkt kan je alvast de prijs zien. (vaak rond de 125€)Ik ben zelf ook nog opzoek! :)
Het probleem is dat ze mij bij de keuze geen staaltje hebben meegegeven van de kleur van het kleed, dus ik kan onmogelijk nu schoenen gaan kiezen.Bedankt voor de website! Ik hoop dat ik ze niet in de winkel moet kiezen want van al wat boven 100 euro is toch wat veel!!
Hey, ik heb mijn schoenen bij Tsjari in Breda gekocht. Voor een echte trouwschoen moet je toch gemiddeld rond de 150€ rekeningen. Nu je hebt ook webshops die veel goedkoper zijn. Vb. Brandos.be! Ik had ook geen staaltje van mijn kleed mee. Ik heb een ivore kleed en mijn schoenen zijn dat ook, dus dat past perfect.
ik heb mijn trouwschoenen gekocht bij de outletstore van la sposa.Ze kwamen van 180 euro, ik heb 70€ betaalt.Mijn 'plakbeha' is van wonderbra en ik heb nog nooit zo'n goede gehad! er zitten zo precies twee metalen handjes in die alles mooi op zijn plaats houden. ik heb hem onlangs een hele dag gedragen om eens te zien of hij houdt en jawel, na een hele dag nog geen millimeter verschoven ^_^http://www.debenhams.com/webapp/wcs/stores/servlet/prod... je hebt hem in verschillende kleuren en modellen... maar een tip ;)Groetjes!
Viriginia, heel erg bedankt voor de tip... Heb je hem ook werkelijk online gekocht? Of kan ik hem in winkels vinden?Alessia, Ja maar mijn kleed is officieel 'champagnekleur' maar het is echt een heel 'vreemd' kleur, aangezien het enorm glanst... Dus niet zo simpel om schoenen te vinden...La Sposa outlet is inderdaad ook wel een optie, ik ga zeker eens kijken. Mijn kleed is van Lasposa dus wie weet vind ik iets dat erbij past...Bedankt voor de tips!!
Ik heb de chance gehad dat ze hem in mijn vertrouwde lingeriewinkel hadden, topskin in Sluis.ik geloof dat het maar een 40 euro was ofzo.Het is allesbehalve een mooie beha, maar ik moet zeggen dat ik me nog nooit echt op mijn gemak heb gevoeld met een strapless, behalve met deze.groetjes!
Hey Julie,Mijn kleed komt ook van bij Elena.Mijn schoenen en lingerie zal ik wel ergens anders halen maar weet ook nog niet waar.Ik heb nog tijd..Je kan natuurlijk nog altijd een staaltje gaan halen van je kleed.Ik heb het bij mijn bestelling ook niet meegekregen maar achteraf een mailtje gestuurd.Een paar dagen later kon ik er reeds omgaan.Groetjes
Viriginia, Sluis is niet zo ver, dus misschien rijd ik daar beter ook eens heen. Superbedankt!Mieke, ik heb een mailtje gestuurd, hopelijk mag ik er nog snel omgaan. Heb zaterdagnamiddag namelijk mijn eerste pas. Als ik echt niets vind vrijdag of zaterdagvoormiddag, dan pas ik schoenen van daar, en kan ik misschien op de hoogte afgaan...Het is een kleed van Lasposa en daar hebben ze blijkbaar geen stalen van?? Hopelijk intussen dus wel...Bedankt allemaal!
Beste Jan,Onze ceremoniemeester is Filip Vandevyver! Enorm veel ervaring en hij geeft enorm veel handige tips.groetjesJulie
HalloWij trouwen op 1 september om 15.30u in de Klijpekerk te Ronse.GroetjesJulie