Terug naar overzicht
Hoi Elke,Wij hebben hetzelfde idee als jullie, dus ook in de namiddag met de familie eten en 's avonds een klein buffet, met broodjes en dergelijke. Hiervoor betalen we ong 14€ pp en voor het eten in de namiddag ong 20€. Wij hebben wel een traiteur zelf gekozen wat volgens mij wel veel goedkoper is dan wanneer je echt alles van de zaal zelf moet nemen.
HoiIk zou niet durven beweren dat een traiteur nemen altijd goedkoper is dan alles aan de zaal nemen. Wij trouwen nu wel niet in Antwerpen, maar we hebben ook geïnformeerd om een traiteur te nemen en bij al de traiteurs die we gedaan hebben, kwamen de prijzen voor het eten duurder uit. Daarenboven als je een traiteur hebt, heb je ook alleen maar eten. Verder moet je zelf nog voor versiering zoeken en dergelijke ook de bediening zit dan niet in de prijs, terwijl dat voor ons allemaal geregeld wordt en in de prijs inbegrepen is.Ik zou dus overal goed informeren. Het kan dat het goedkoper is, maar het is niet noodzakelijk zo...GroetjesEvelien (morgen is het zover :D )
Dag ElkeKijk eens op www.slootjenshoeve.be Het is een mooie zaal waar je ook de dienst met rent-a-priest kunt doen, en waar je vrij bent een traiteur te kiezen (of zelf eten te voorzien). Drank moet je wel van hen nemen, maar de prijzen zijn schappelijk
O ja, de slootjenshoeve ligt in Berlaar, niet zover van Antwerpen.
Wij zijn 14.08.04 getrouwd in de Slootjenshoeve. Eens je de zaal en de omgeving gezien hebt zul je direct beslissen. Wij wilden eerst in zee gaan met de Kaasboerin uit Deurne maar die hebben ons enorm teleurgesteld, geen aanrader ! Nog veel geluk op je zoektocht !
Hoi,Als je een iets wat alternatievere zaal ook in de mogelijkheden ligt, moet je zeker eens informeren bij outfort. Zij baten een oude schietgang in fort 8 te Hoboken uit. Echt super leuk en de prijzen vallener ook goed mee. Zelf hebben wij in het laat een kaastafel en 's nachts nog wat soep.Neem maar eens een kijkhe op www.outfort.be Groetjes,Kristien
Elke, ben zaterdag naar een feest in Kontich geweest (de jachthoorn). Een romantische en verzorgde zaal, lekker eten en vriendelijk personeel. Ik vrees alleen een beetje voor de kostprijs. Er zijn verschillende zalen (20 tot 200 personen of zo) Misschien kan je een brochure aanvragen. Veel succes Inge
Hallo Elke, heb je nog tips voor zalen nodig? Ik denk dat ik bijna overal in Antwerpen offertes heb aangevraagd. Hun emailadressen enz heb ik gevonden in de feestzalengids 2004.Laat je me weten of je nog adressen nodig hebt, dan zal ik je ze doorsturen. Wij trouwen in Lier (Hof van Aragon op 4 september) zelfde eigenaar als Hof van Waeyenborgh Boechout)Groetjes en succes