Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mijn mooiste dag 22juni 2012

25-6-2012 13:13:22
Zoals de titel al zegt was het echt een mooie dag!
het begon om 09.30uur samen met ventje wakker geworden en gegeten,om 11uur naar kapper met brittje vertrokken en bruno naar zijn papa,
12.30 terug thuis en om 13uur was evi van make-up aangekomen om 14uur was ik omgetoverd tot volgens britt een echte prinses mijn kleedje aangedaan en om 14.30 ging de deurbel met bruno voor de deur gevolgd door rest van suite en groot was verwondering over mijn kleedje want ja het was wit met geel en vooral het was kort :-)

van daar uit vertrokken voor wettelijk huwelijk op 10minuutjes was dat beklonken en dan door naar de zaal waar een lekkere broodjesmaaltijd op ons stond te wachten.
om streeks 16.30 vertrokken richting brouwerij van wilderen voor de fotoshoot zeer mooie locatie foto's volgen nog als ze klaar zijn :-)

en om 18.300 werden we terug in de zaal verwacht voor onze viering door huis van de mens;
zeer emotionele viering met persoonlijke tekstjes en muziek en met ondertekening van de akte
erna vondt de receptie al plaats en kwamen de avondgasten al toegestroomt
tijdens deze receptie hadden we een vuurspuwster als randanimatie en zelfs bruno heeft zioch er aan gegewaagd en nog gelukt ook :-)
om 20.30 werden we aan tafel verwacht voor het diner
-tomatenvelouté met balletjes
-trilogie van vlees met fijne tuinkruidensaus en kroketjes
-nagerechtenbord
-bruidstaart met koffie
om 00.00uur hebben we de openingsdans ingezet (miracel van linda mertens)
vermeningvuldigd en gedanst tot 03.30 om 04.00uur vertrokken in zaal en thuis gekomen kaartjes gelezen ons gastenboek gelezen en het licht uitgedaan.... :-)

het was echt mijn mooiste dag!

joyce
26-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1319

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik25-6-2012 13:59:39

Wauw.. een last minute openingsdans! :)
Proficiat. Geniet ervan!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik25-6-2012 21:47:07

Leuk verslagje. Dikke proficiat! Eventueel foto's? Ben wel benieuwd nu ze.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik26-6-2012 14:53:06

Een heel dikke proficiat met jullie huwelijk! Jullie hebben er duidelijk van genoten! Groetjes!

joyce
26-10-2013
 Meld misbruik28-6-2012 15:59:27

als ik nu eens wist hoe ik foto's hier kan zetten kan ik jullie laten genieten van de eerste 11 foto's wat we gekregen hebben om ons nog meer nieuwschierig temaken :-)
wil ze graag delen met jullie als ik weet hoe dit moet

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik28-6-2012 19:46:47

Hey Joyce. Ik denk dat je ze gewoon kan kopiëren en plakken in een bericht hier op het forum en dan juist nog op insert klikken.

joyce
26-10-2013
 Meld misbruik2-7-2012 17:06:03

joyce
26-10-2013

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik2-7-2012 18:15:30

ja het werkt!! mooi hoor! geniet nog maar lang na.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info