Terug naar overzicht
Ik ben al naar barbados geweest en naar st lucia. Was toen wel als vertrek basis de states, ik logeerde daar toen. Maar wij hebben gewoon via internet hotel en vlucht via expedia en geen problemen mee gehad. Maar ik denk dat je eens kijkt in nederland, daar zijn de prijzen pakken goedkoper, vooral de vlucht is hier de duurste kost. Van de 2 zou ik st lucia aanraden, ik heb ook al veel goeds gehoord over Antigua.
Hallo, we gaan eerst3 dagen naar Miami en dan doen we een cruise en betalen 2300 € pp
Wij hebben de Dominicaanse republiek en Mexico gedaan.Telkens online geboekt (Neckermann en Sunjets) als een last minute (een 3tal weken op voorhand). Wij hebben telkens een 700-900€ per persoon betaald voor een week all-incl
Wij hebben 3 jaar geleden de Dominicaanse Republiek gedaan (in september) via Neckermann. We hebben die reis in juni/juli geboekt en hebben toen voor 2 weken 1500 Euro betaald per persoon. Dit was wel een super-all-in die 24u/24u geldig was (wat je niet veel vindt) in het hotel Iberostar in Punta Cana.Het is niet weinig geld, maar ik vond de reis/het hotel meer dan waard want echt alles wat je maar kan bedenken qua eten en drinken was in de all-in prijs inbegrepen. Het enige waar wij nog extra geld aan hebben uitgegeven waren de excursies en daar ga je natuurlijk zelf zover in als je wilt.
dank je voor jullie reacties.ik ga proberen via internet ergens iets budgetsvriendelijker te vindenzo een reis is misschien wel veel geld waard maar we willen er onze wens om een huisje te kunnen kopen te de hard voor moeten uitstellen.dus misschien toch maar iets dichterbij zoeken, uiteindelijk is het belangrijkste dat we van elkaar kunnen genieten he