Terug naar overzicht
Ik ben maar een 14 juli bruidje maar ik duim toch ook wel mee hoor ;-)
blijft spannend tot de laatste dag hé, als je je kleedje laat maken .... ik mag er morgen om, de vorige pas was bijna perfect, ben heel benieuwd ... idd duimen voor goed weer ! nog veel plezier met die allerlaatste voorbereidingen, nog enkele keren slapen :-)groetjeseen 30 juni bruidje
Hey ElsyWij tellen mee af naar zaterdag :-) De zenuwtjes komen nu toch al stilletjes...Morgen mag ik mijn kleedje gaan ophalen, ben er echt benieuwd naar! SPANNEND!Vanaf dan zal het heel snel gaan! Wij duimen alvast mee voor wat mooi weer!GroetjesMelissa
Hey Dames Ik ben blij om te horen dat de stress niet enkel bij mij toeslaat...Mijn kleed heb ik vorige week al mogen ophalen en ik vind het er super uitzien... Het zonnetje nog en het is af!Groetjes
ik heb ook zenuwen, pff :)zaterdag zijn wij ook alles naar de zaal gaan brengen, morgen het kleed halen en dan aftellen... Wat het weer betreft, dit veranderd dagelijks en is afhankelijk van site tot site. zo heb ik vandaag een voorspelling van 20 graden, veel wind en kans op regen gezien voor 30/06De andere voorspelling is dan weer 24 graden, licht bewolkt en 35% kans op regen.Tja wat moeten we nog geloven.. Zolang het maar niet regent en het boven de 20 graden is zodat ik geen kou ga hebben is dat voor mij oke ze..Veel succes nog!