TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
veronique
30-6-2012
|
25-6-2012 15:19:16
Dag Valerie, wij trouwen zaterdag in het klokhof!! zijn al een paar keer gaan eten, en is super. Zowel het eten als de bediening. ik zal u laten weten hoe de rest was. Hotel Broel zijn we nog nooit geweest
|
|
Sophie
12-10-2012
|
25-6-2012 19:52:21
Wij zijn al 2 keer als gasten op een trouwfeest geweest in klokhof. Alles was tot in de puntjes geregeld, mooie zaal, vriendelijk personeel...
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
25-6-2012 21:31:59
Ik heb hier vorige zomer een berichtje gelezen van een bruid die haar feest had gehouden in het klokhof en zeer tevreden was. Voor ons was deze zaal ietsje te veraf.
|
|
Valerie
24-8-2013
|
26-6-2012 16:54:30
Halloooo, heb ondertussen al een lijstje gekregen van bezette data's en menuvoorstellen.... wel wat duur geloof ik... € 98 p.p. voor het avondfeest, maar alle dranken na het eten zitten er ook bij (behalve champagne en andere sterke dranken). T'vijverhof heb ik zaterdag ook afspraak, iemand daar al eens geweest? Mijn ouders zijn daar getrouwd en ik 'moest' dat eens gaan bezoeken (hopelijk zijn ze ondertussen al gemoderniseerd ). Groetjes en bedankt voor de reacties!
|
|
Stephanie
8-6-2012
|
26-6-2012 17:20:46
Ik had in juni mijn huwelijksfeest in orangerie broel. De zaal is perfect, echt niets op aan te merken. Wel vind ik persoonlijk dat ze niet echt klantvriendelijk zijn. Niets wat je anders vraagt dan voorgesteld kan, zo hadden wij bij het dessertbuffet op tafel toch graag een grote taart gegeven,alleen al om de sfeer bij het aansnijden van de taart, maar kon niet zijn. Zo zijn er nog wel wat kleine dingetjes. Als er nog personen na het eten achterkomen voor het dansfeest moet je er zeker op aandringen dat ze de lichten in de eerste zaal aanlaten, ons gasten hebben een halfuur in een donkere zaal gestaan zonder drank tot ze kwamen zeggen dat we ze beter gingen gaan ontvangen...triestige entréé dus! En...last but not least, ik wil zeker niet muggeziften maar wij hebben 350,00€ betaald om het eten te gaan proeven met 7, ik denk dat de meeste zalen dat toch als service geven, toch zeker voor de trouwers. Maar de avond zelf heb ik bij deze kleine details niet echt stilgestaan, het was een prachtige dag. Ik had ook heel graag in het klokhof getrouwd, jammergenoeg was de datum al bezet.
groetjes,
|
|
Valerie
24-8-2013
|
27-6-2012 9:30:30
Hey Stephanie, oeioei, ziet er dus niet zo goed uit in Broel... Bedankt voor je reactie!
|
|
veronique
30-6-2012
|
27-6-2012 13:56:26
idd, het klokhof is niet zo goedkoop, maar we trouwen maar 1 keer hé.wij zijn zaterdag gaan doorgeven met hoeveel we zijn, en niets is hen teveel. enkele vergis, iemand geen sauzen, iemand met voedselallergie, 2 kleine kids (de onze) die kaaskroketjes gaan eten. niets is hen teveel.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|