Terug naar overzicht
In Harelbeke: De Roterij (http://www.deroterij.be )In Lichtervelde: De Stoasje (www.feesthuyzdestoasje.be )
Hallo Dieter en Jolien,In Roeselare heb je het fabriekspand.Vrij van traiteur.Trouwens zijn jullie nog op zoek naar origineel en betaalbaar vervoer, neem eens contact met ons op ; www.defeestkever.beWij verhuren onze vw kevers oldtimers voor huwelijken.Groeten, Rik.
Wij hebben Maelstede in kuurne als feestzaal
Oepsie... geen eigen traiteur, was te snel :(
Wat de Roterij betreft moet je eens nagaan of je nu al echt 'trouwfeesten' kan geven. Wij namen destijds contact met hen op omdat het ons echt aansprak, maar je mocht er toen nog geen muziek dacht ik of 't was iets met drank, maar ik dacht dat het over veel muziek ging draaien. Men was er onmiddellijk open over toen wij over een huwelijksfeest begonnen. Iets met een vergunning die ze daarvoor niet hebben. GroetjesMarieke
Wij zijn ook uit de streek en organiseren ons feest in de Manorhoeve (Sint Eloois Winkel). De Kasteelhoeve in Outrijve is ook een 'vrije' zaal.
hallo,de Monorhoeve is dit mijn vrije keuze van traiteur?want dit is inderdaad een prachtige zaal.groetjes,Dieter en Jolien