Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tevreden :)

25-6-2012 19:48:00
Gisteren mochten we onze trouwringen gaan halen bij Perles D'amour...En ben verliefd op onze ringen!!! Ze zijn echt prachtig, ijs gemateerd wit goud met voor mij 1 diamantje. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Ik raad dit zeker iedereen aan die nog trouwringen moet kiezen.
Dan vandaag hadden we een afspraak met de feestzaal,menu gekozen en onze avond krijgt al wat meer vorm. Deze week naar de drukker voor de uitnodigingen! OOOh ik verlang al zo :)

Liefs Daphné

Daphné
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 484

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik25-6-2012 21:45:21

Wow, zoveel fijne vinkjes op 1 week. Het kort nu inderdaad serieus af voor jullie - na deze zomermaanden is het al zo ver!
Geniet ervan!

Daphné
21-9-2012
 Meld misbruik25-6-2012 22:17:19

De voorbereidingen zijn zo leuk!! Ik geniet gewoon al van dat alleen. Het zal er idd vlug zijn...En hoe dichter het komt hoe meer voorbereiding :)

sven
8-9-2012
 Meld misbruik26-6-2012 10:47:33

hallo daphné,
een vraagje kan je mij eens zeggen wat de prijzen zijn waar je je trouwringen gekocht heb. ben op de site gaan kijken maar der staan geen prijzen bij.
veel geluk

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik27-6-2012 9:09:25

Leuke tip Daphne. Mooie ringen op de site. Idd geen prijzen. Waar wonen die mensen ergens?
Veel plezier nog met de voorbereidingen!

Daphné
21-9-2012
 Meld misbruik27-6-2012 22:38:29

@sven en Joyce: De prijzen zitten heel goed, als je info leest kan je al uit af leiden dat het geen winkelprijzen zijn. Gewoon even contact opnemen en afspraak maken zou ik zeggen!!! Je gaat zeker met een tevreden gevoel naar buiten, is echt de moeite waard hoor. Ik ken al veel mensen die daar hun trouwringen hebben gehaald, en die mensen waren ook heel tevreden over de service. Het is ergens buiten Antwerpen.

Liefs Daphné

Moon1987
10-8-2012
 Meld misbruik27-6-2012 22:50:46

Idem hier, net naar de meneer zijn thuis geweest en de ringen zijn helemaal perfect! Ook nog steeds even vriendelijk ondanks de enorme drukte die hij vandaag al gehad had. Nog 43 dagen te gaan!

Daphné
21-9-2012
 Meld misbruik28-6-2012 21:31:43

@Moon1987: Ja de service is idd heel goed in orde!!! Ik heb me nog geen moment beklaagd dat we daarvoor zo lang in de auto gezeten hebben!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...