Terug naar overzicht
Wow, zoveel fijne vinkjes op 1 week. Het kort nu inderdaad serieus af voor jullie - na deze zomermaanden is het al zo ver!Geniet ervan!
De voorbereidingen zijn zo leuk!! Ik geniet gewoon al van dat alleen. Het zal er idd vlug zijn...En hoe dichter het komt hoe meer voorbereiding :)
hallo daphné,een vraagje kan je mij eens zeggen wat de prijzen zijn waar je je trouwringen gekocht heb. ben op de site gaan kijken maar der staan geen prijzen bij.veel geluk
Leuke tip Daphne. Mooie ringen op de site. Idd geen prijzen. Waar wonen die mensen ergens?Veel plezier nog met de voorbereidingen!
@sven en Joyce: De prijzen zitten heel goed, als je info leest kan je al uit af leiden dat het geen winkelprijzen zijn. Gewoon even contact opnemen en afspraak maken zou ik zeggen!!! Je gaat zeker met een tevreden gevoel naar buiten, is echt de moeite waard hoor. Ik ken al veel mensen die daar hun trouwringen hebben gehaald, en die mensen waren ook heel tevreden over de service. Het is ergens buiten Antwerpen. Liefs Daphné
Idem hier, net naar de meneer zijn thuis geweest en de ringen zijn helemaal perfect! Ook nog steeds even vriendelijk ondanks de enorme drukte die hij vandaag al gehad had. Nog 43 dagen te gaan!
@Moon1987: Ja de service is idd heel goed in orde!!! Ik heb me nog geen moment beklaagd dat we daarvoor zo lang in de auto gezeten hebben!