Terug naar overzicht
Dit ga ik ook volgen!!
Ik heb het boekje gevonden op www.deweegschaal.nl via de website www.beslist.behttp://www.deweegschaal.nl/product/Boeken-101-redenen-waarom-ik-vj-1s.html?utm_source=beslist&utm_medium=Affiliate&utm_campaign=VergelijkingssitesDat is de site die ik heb gevonden van het boekje!Ik weet ook nog niet of het poëzie is of een invulboekje. Maar ik hou ook wel van poëzie dus.. ik vind dat niet zo erg! Maar natuurlijk fijn om te weten, maar daar heb ik nog niets over gevonden!!
Wat bedoel je precies met een invulboekje? Er staat op elk blad een vraag (het leukste aan jou vind ik, ik kan je vergelijken met, ...). Maar ook een heleboel illustraties, zoals verschillende snoepjes die je moet aanduiden waarmee je je toekomstige kan vergelijken, ...
Ik heb het twee weken geleden ontvangen en ben er heel tevreden over. Het is een invulboekje, maar er staan zelf al heel wat dingen in. Je kan er ook foto's plakken, leuke herinneringen in neerpennen enz. Op sommige bladzijden staan allemaal leuke zinnetjes door elkaar en die moet je dan soms aanvullen of omcirkelen indien ze voor jou van toepassing zijn.
@ Lize; Heb jij het over het boekje van A. Dodds?
Oeps... Nee, inderdaad... Ik bedoel het boekje van Frederike Schouten. Sorrie dames!
Ik bedoelde dus ook het boekje van Frederike Schouten !