Nu Online
Momenteel zijn er 574 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik hou van jou omdat.... (A.Dodds)

25-6-2012 22:43:41
Hallo

Heeft iemand het boekje "Ik hou van jou omdat... (A. Dodds)" gekocht?
Het is geowoon om te weten of dit enkel poezie is of een invulboekje?
Waar kan je het kopen?

Bedankt!!!!!!!!!!!!

Steffie

Steffie
21-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 970

Jolien
4-8-2012
 Meld misbruik26-6-2012 8:51:08

Dit ga ik ook volgen!!

Jolien
4-8-2012
 Meld misbruik26-6-2012 10:31:55

Ik heb het boekje gevonden op www.deweegschaal.nl via de website www.beslist.be

http://www.deweegschaal.nl/product/Boeken-101-redenen-waarom-ik-vj-1s.html?utm_source=beslist&utm_medium=Affiliate&utm_campaign=Vergelijkingssites

Dat is de site die ik heb gevonden van het boekje!
Ik weet ook nog niet of het poëzie is of een invulboekje. Maar ik hou ook wel van poëzie dus.. ik vind dat niet zo erg! Maar natuurlijk fijn om te weten, maar daar heb ik nog niets over gevonden!!

Lize
24-8-2013
 Meld misbruik26-6-2012 12:04:57

Wat bedoel je precies met een invulboekje? Er staat op elk blad een vraag (het leukste aan jou vind ik, ik kan je vergelijken met, ...). Maar ook een heleboel illustraties, zoals verschillende snoepjes die je moet aanduiden waarmee je je toekomstige kan vergelijken, ...

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik26-6-2012 13:51:33

Ik heb het twee weken geleden ontvangen en ben er heel tevreden over. Het is een invulboekje, maar er staan zelf al heel wat dingen in. Je kan er ook foto's plakken, leuke herinneringen in neerpennen enz. Op sommige bladzijden staan allemaal leuke zinnetjes door elkaar en die moet je dan soms aanvullen of omcirkelen indien ze voor jou van toepassing zijn.

Jolien
4-8-2012
 Meld misbruik26-6-2012 15:35:06

@ Lize; Heb jij het over het boekje van A. Dodds?

Lize
24-8-2013
 Meld misbruik26-6-2012 17:32:15

Oeps... Nee, inderdaad... Ik bedoel het boekje van Frederike Schouten. Sorrie dames!

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik27-6-2012 11:03:16

Ik bedoelde dus ook het boekje van Frederike Schouten !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...