Terug naar overzicht
Als het contact nog maar sporadisch is zou ik ze niet in de suite meevragen.Weet niet of die mensen dat echt verwachten.Denk dat ze al heel blij zullen zijn om op de trouw van hun kleinzoon aanwezig te zijn.
ik zou dit met je verloofde én die grootouders gewoon bespreken. misschien zitten die mensen daar helemaal niet op te wachten, of doe je hen er net een groot plezier mee... open communicatie !
volg geewoon jullie hart,ik ben 39 jaar en heb mijn vader maar een 10 tal keren gezien en gesproken in die tijd..en ik weet al dat ik hem wel zal uitnodigen maar verder zal hij niks van mij moeten verwachten. VBveel geluk.
bij ons was het een iets of wat gelijkaardige situatie met grootouders. Ouders van stiefpa van hubbie to be horen bij suite, maar ouders va nstiefma van hubbie to be niet. Heeft tot gigantische rel geleid bij stiefma, maar heb haar ook uitgelegd dat voor mij het contact doorslaggevend is. Heb ouders van stiefma één keer gezien op 7 jaar tijd en toen zei ze " stiefkinderen, das toch geen echt bloed"... Ik zou ze enkel laten meelopen als jullie dat zélf willen. als het is om anderen een plezier te doen of omdat iedereen gelijk moet izjn voor de wet zou ik het niet doen. Uiteindelijk wil je voor die hele dag er toch mensen bij die jou en je vriend kennen en respecteren en met wie je je op je gemak voelt!