Terug naar overzicht
Welke regio zoek je?En de cabrio - nice choice :-)!Veel succes met voorbereiden!groetjes
hey sandra, we zoeken regio gent + 50 km rondom...de cabrio oo yeaaaahhhh ;-).. die ben ik zelf aan het opknappen dus een beetje spoed achter zetten ;-)...maar komt in orde..jullie trouw op 7/08 leuk..jullie ook veel succes he.grtzzzzz
Als je zoekt op huwelijksversieringen vind je heel wat websites, de ene al wat goedkoper dan de andere. Een hint: als je hartvormige ballonnen gaat vullen met helium is de kans groot dat ze ontploffen. Ik heb dit besproken met de persoon die voor onze ballonnen gaat zorgen. Zij doet geen hartvormige ballonnen meer omdat 1 op 3 springt. Met gewone ballonnen zit je voor heelde dag goed! Wij hebben ook stoffen besteld om tegen de muur te hangen om deze te versieren. Ik hoop dat dit mooi gaat uitkomen, zo is een kale muur snel opgefleurd! Je vindt op het internet een site met eehl goedkope stoffen hiervoor. Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen.
Jullie trouwen dus de dag na ons! Tof!Eum...Artcube al gaan bekijken in Gent?Vrienden van ons zijn daar vorig jaar in oktober getrouwd...is wel tof, zo een meer industrieel pand...wel beetje aankleden, anders lijkt het nogal 'kil' maar zeker de moeite waard!Chapeau voor de cabrio :-)groetjes!
Er zijn enkele hoeve's in West-Vlaanderen rond Brugge: De Roode Poorte, Pottemaecker, Hellegathoeve