Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het is zover ;-)... GRAAG DE NODIGE TIPS

26-6-2012 11:23:23
indeed het is zover nog 73 dagen 12 uren 57 min en 55..54..53 sec en wij gaan trouwen.
we wisten eerst niet goed wat we zouden doen feestmaal met enkel familie en daarna een trouwfeest met vrienden..
dat kwam heeeel duur uit.
of we gingen enkel een feestmaal geven met familie. hihihi nu zijn we tot conclusie gekomen dat we gewoon een feest gaan geven met familie en vrienden... Ik (de man) volop bezig met het zoeken naar vanalles en nog wat... STRESS..
we proberen een zeer trouwvriendelijke trouwfeest te geven.daar we zelf alles betalen .
wat wij zoeken is een zeer originele locatie voor het feest,
weet er iemand zo een locatie.moet wel gezellig zijn en toch de nodige behoeftes zijn zoals wc's eventueel een keuken en een bar met frigo's
(er zullen zo aan 100 a 150 mensen aanwezig zijn)
de trouwauto heb ik zelf voor gezorgd.
GOLF 1 cabrio kleur blauw met wit interrieur.(is nog wat werk aanhopelijk krijg ik die af)

BV:
een kerk
oude hoeve
een schuur
een oude fabriekspand
noem maar op
de drank:
ik heb hier ook op de forum gelezen dat er mensen zijn die bij een handelaar alles afnemen en die daarna de volle flessen terug kan geven.(hier kan ik ook glazen verkrijgen)
of alles van drank gaan halen in de colruyt.
tips
decoratie:
weet er iemand waar ik goedkope sites kan vinden voor ballonnen versieringen en andere benodigdheden hier voor?

dit zal het ongeveer wel zijn denk ik..
hopelijk kan er iemand raad geven.

sven
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1143

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik26-6-2012 11:50:47

Welke regio zoek je?
En de cabrio - nice choice :-)!

Veel succes met voorbereiden!

groetjes

sven
8-9-2012
 Meld misbruik26-6-2012 13:13:55

hey sandra,

we zoeken regio gent + 50 km rondom...
de cabrio oo yeaaaahhhh ;-).. die ben ik zelf aan het opknappen dus een beetje spoed achter zetten ;-)...maar komt in orde..
jullie trouw op 7/08 leuk..
jullie ook veel succes he.
grtzzzzz

minke
7-7-2012
 Meld misbruik26-6-2012 13:27:28

Als je zoekt op huwelijksversieringen vind je heel wat websites, de ene al wat goedkoper dan de andere. Een hint: als je hartvormige ballonnen gaat vullen met helium is de kans groot dat ze ontploffen. Ik heb dit besproken met de persoon die voor onze ballonnen gaat zorgen. Zij doet geen hartvormige ballonnen meer omdat 1 op 3 springt. Met gewone ballonnen zit je voor heelde dag goed! Wij hebben ook stoffen besteld om tegen de muur te hangen om deze te versieren. Ik hoop dat dit mooi gaat uitkomen, zo is een kale muur snel opgefleurd! Je vindt op het internet een site met eehl goedkope stoffen hiervoor. Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik26-6-2012 14:28:25

Jullie trouwen dus de dag na ons! Tof!

Eum...Artcube al gaan bekijken in Gent?
Vrienden van ons zijn daar vorig jaar in oktober getrouwd...is wel tof, zo een meer industrieel pand...wel beetje aankleden, anders lijkt het nogal 'kil' maar zeker de moeite waard!

Chapeau voor de cabrio :-)

groetjes!

Elien
17-11-2012
 Meld misbruik26-6-2012 18:45:42

Er zijn enkele hoeve's in West-Vlaanderen rond Brugge: De Roode Poorte, Pottemaecker, Hellegathoeve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...