Nu Online
Momenteel zijn er 348 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Veel kleine dingen regelen...veel to do's!

26-6-2012 11:47:33
Hallo allemaal,

Deze maand was het een beetje vanalles wat de 'to do's' betreft...en ook de komende weken nog een drukke agenda!

Onze uitnodigingen zijn verstuurd - en er komt weinig reactie...*zucht*...

Ik heb net mijn boekje '101 redenen' besteld op smartphoto...je kan daar blijven aan werken, maar het is goed zoals het is...heb het nog eens nagelezen en het is best leuk geworden! Inclusief verzending kwam ik toch op 38€ voor 37 pagina's, ben benieuwd voor de kwaliteit...

Aanstaande zaterdag ga ik op suite-kleedjesjacht met de vriendin van mijn verloofde zijn getuige en nog een andere vriendin + ga ik op zoektocht naar een das voor mijn verloofde (ook al wil hij geen das dragen...zegt hij meer om mij op stang te jagen hoor ).

Begin volgende week ga ik dan met das en/of hemd naar de bloemenzaak om de kleur van mijn bruidsboeket af te stemmen.

Volgende week dinsdag spreken we af met de schepen die ons huwelijk zal voltrekken op het gemeentehuis (moet tegen dan nog een vragenlijstje opstellen...)

11 juli heb ik mijn proefkapsel - spannend!!

14 juli ga ik met mijn mama op jacht voor suitekleren...maar het zijn dan solden, dus wsl kan ik dat begin augustus nog eens herhalen als er nieuwe collectie hangt...ook met mijn papa ga ik nog op stap voor zijn kostuum :-).

Onze ringen zouden we ook best nog eens ophalen :-) ze zijn klaar...meer weet ik er niet van! De juwelier is een vriend van mijn verloofde zijn opa...ik vertrouw op hen :-)!

Verder dringend reispassen aanvragen...en nog vanalles anders!

Voor augustus: vrijgezelle, 2de pas, boudoir shoot (2de verrassing voor verloofde), bevestigingen opvolgen, suitekleed voor kleinste bruidsmeisje...enz enz...

Bruidjes van september - krijgen jullie ook zo weinig 'medewerking' van jullie aanstaande??
Heb de indruk dat ik echt aan alles moet denken...:-)

Veel succes nog allemaal!

groetjes

Sandra

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 986

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik26-6-2012 11:59:29

Hier ook enorm veel To do's! Ik probeer elke dag wel iets doen, maar het lijstje wordt precies niet korter! Medewerking van mijn vriend, echt niet! Ik had twee bedankjes gemaakt als voorbeeld, zegt hij heel serieus: "ja, dat is precies zoals ik het wilde! Goed bezig schatje...!" Ale, help dan toch haha! Hij weet ook absoluut van niets. Ik heb hem vorige week eens duidelijk gemaakt dat hij er te weinig mee bezig is door een vragenlijst. Hoe heet onze fotograaf, hoeveel kost de videograaf, welke tekst staat er op de uitnodiging, hoeveel gasten hebben we uitgenodigd... Hij wist NIETS! Hij is er zo weinig mee bezig en staat er ook niet bij stil dat er nog veel moet gebeuren en dat ik dat praktisch alleen doe. Dus als ik zeg dat ik weeral naar de AVA moet gaan, dan moet ik naar de AVA gaan :)! Ik heb zelfs schrik dat hij de dag zelf niet op tijd gaat zijn. Hij wilt naar de kapper gaan, maar weigert een afspraak te maken. Hij zit daar soms 2u zijn tijd te verdoen met wachten. Ohjee, als dat maar goedkomt! Bij ons komen de bevestigen vlotjes binnen... Degenen die niets laten weten zijn: familie! Maar, ze hebben nog meer dan een maand, dus dat komt wel in orde! Groetjes!

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik26-6-2012 12:01:45

mijn tot do lijstke is precies nog een pakske langer en k heb dan ook nog een pakske minder tijd whahahah

vele kleine dingskes he mo t lijkt zoooooooooooo'n pak!

to do:
das, hemd en schoene voor mene toekomstige
keerjes voor men kindje
afspreken met fotograaf en videograaf
ringen ophalen
hartjes uitknippen
tafelindeling op punt zetten (met foto er achter)
foto's afprinten
ppt maken
fotoboek halen (voor vingerafdrukken)
jurk ophalen
bedankjes voor getuigen en ouder (ik weet nog altijd ni wat!!!)
knutselen, knutselen, knutselen,...
alles doorgeven aan de zaal
...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik26-6-2012 12:07:40

@ Alessia: ik moet hem ook constant herinneren aan vanalles :-) maar hij beseft wel dat een aantal dingen dringend zijn zoals de reispassen bijvoorbeeld...hij is wel volop bezig met het vervoer te regelen :-) en dat komt in orde :-) Dat zinnetje hoor ik dagelijks: rustig liefje, het komt wel in orde...we hebben nog tijd...TIJD?? :-) zo veel tijd is er niet meer...onze weekends zitten nu al bijna propvol tot eind augustus...dus alles moet tijdens de week gebeuren en ik werk juli en aug bijna elke dag...ai ai ai :-)!!

@ Sofie: oh, maar hij is ook veel langer dan ik hierboven schrijf...dat gaat ook nog over lampionnen kopen, voorschot bruidstaart betalen en cake topper overhandigen, afspreken met DJ, ... er komt precies geen einde aan :-)!

Succes nog dames!!

groetjes

Femke
8-9-2012
 Meld misbruik26-6-2012 12:19:08

Ik ken het gevoel :-)

Bij ons zijn het ook nog zo allemaal van die dingen die moeten geregeld worden. Ik vraag nu al ongeveer 3 weken aan men verloofde om een cd te maken met liedjes voor de kerk zodat we dat eens kunnen gaan oefenen, omdat de cd-speler in de kerk soms zijn eigen zinnetje heeft, hebben ze ons gezegd om dat zeker te gaan doen. Nog steeds geen cd... En zo kan ik nog even doorgaan. Bram zegt ook steeds: we hebben nog tijd sjattie!! :-)

Het komt wel goed zeker!

Groetjes.

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik26-6-2012 12:21:00

Succes meisjes! Bij mij is het nog ver weg maar mijn verloofde is er ook niet zo hard mee bezig. Ik zoek dagelijks wel iets op voor ons huwelijk + check dagelijks dit forum. Hij is enkel de eerste 2 weken dat we verloofd waren bezig geweest met de trouw (muziek + menu, dit vindt hij het belangrijkste). Hij vindt ook dat we nog veel tijd hebben maar ik heb toch liever dat alles wat vroeger klaar is ze. Het neemt meer tijd in beslag dan je denkt. Hopen dat dit nog betert. Zo zitten jongens nu eenmaal in mekaar zeker. Komt allemaal wel goed, good luck!!

tamara 7/9/2012

Meld misbruik26-6-2012 12:26:24

hier eigenlijk niet veel meer:
-laatste afspraak fotograaf en dj midden augustus
-kostuum
-cadeau voor de ouders en getuigen

momenteel aan het onderhandelen voor mijn rode loper

mijn toekomstigen daar moet ik ook geen medewerking van verwachten

minke
7-7-2012
 Meld misbruik26-6-2012 13:31:25

Wij trouwen binnen 10 dagen en mijn verloofde is pas 1.5 week geleden in gang geschoten. Niet te veel van stressen! Dat is normaal denk ik. :D

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik26-6-2012 14:23:23

Ok, er is nog hoop...als ze dan uiteindelijk toch eens in gang schieten :-) komt alles goed!!

Iedereen nog veel succes é!!

groetjes!

Sandra

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik26-6-2012 14:24:44

die van mij zei van de week ook nog... der is toch nog tijd...

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik26-6-2012 14:43:18

Bij ons is ook het meeste gedaan, de uitnodigingen zijn van vorige week de deur uit en we hebben ook nog niet zo veel bevestigingen gekregen.

Zaterdag hoorde ik van mijn kapster (had al proefkapsel gekregen enzo) dat ze 3 maanden met ziekteverlof gaat, dus dat ze mijn haar niet kan doen, nu dus een nieuwe kapper zoeken! Ik was nu mooi op tijd,...

En ik doe ook veel meer dan mijn vriend, beetje typisch zeker.

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik26-6-2012 20:17:08

hallo
hier juist hetzelfde, het komt allemaal wel in orde,nog tijd genoeg.over een paar weken vraag ik om het misboekje te lezen , na 5 minuten zegt hij :het zal wel inorde zijn.maar als ik iets vraag doet hij het wel;
nog te doen:
nog wat uitnodigingen rond brengen
nog eens afspreken met de zaal,de fotograaf en voor ons vervoer
geschenkjes voor de gasten halen,wel al besteld
bruidsboeket
misboekjes layout wat aan passen en drukken
tafelschikking
reispas
proefmakeup,manicure ,pedicure
....
en sandra net als jij geen verlof in juli en augustus
nog veel succes bruidjes
cindy

jill
30-6-2012
 Meld misbruik26-6-2012 20:45:55

Mijn vriend die helpt wel, maar als ik er niet aan begin, dan zal hij het ook niet doen.
Ik moet altijd zeggen: schatje kijk je daar eens voor, schatje kijk nog eens naar de gastenlijst. Als ik niks zou gezegd hebben dan zouden we nu nog altijd geen bedankjes, gastenboek, gastenlijst of niks hebben :) Maar ik neem het hem niet kwalijk. daar zijn die mannen allemaal niet mee bezig.. ;)

nog veel succes bruidjes!

grtjs

kim
7-7-2012
 Meld misbruik26-6-2012 21:08:08

Hey Sandra,

nog veel to do'tjes, maar zo blijf je bezig hé :-)
Wat betreft je boekje bij smartphoto: het is echt wel goeie kwaliteit vind ik persoonlijk, ik bestel al mijn fotoboekjes ed. via hun.

En ookal ben ik geen september bruidje: ik heb geen hulp gekregen van mijn verloofde bij het plannen van onze trouw... Niet slecht bedoeld tov mijn ventje natuurlijk, maar zo zijn venten nu eenmaal denk ik. Hij zal wel overal mee naar toe gaan om vast te leggen en toont wel interesse maar wat ik beslist of vraag is altijd goed ;-) Best wel handig, zo is de trouw volledig naar men zin, hihi :-)

Nog veel plezier met je voorbereidingen !
Groetjes, Kim

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik26-6-2012 21:32:47

Ok, dan zal het boekje wel in orde zijn ;-)!!

Veel plezier nog met voorbereiden dames!!

groetjes

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik27-6-2012 0:18:03

Hier helemaal hetzelfde liedje hoor.

Begin ik over iets dan is het,is wel goed schatje,kies jij maar..je doet dat goed

Ben vandaag in Eindhoven geweest om voor schoenen te gaan kijken,zegt hij waarom breng je er geen mee,ja weet mijn maat toch??!!!

Nu heb ik hem verplicht om morgen niet naar de bouw te gaan en MOET hij mee voor schoenen en voor de rest ja...heb IK alles onder controle

Groetjes
Nancy

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik27-6-2012 7:50:37

Het is wel plezant dat de mannen ons ons goesting laten doen e dames :-)
Maar soms lijkt dat dan op 'geen interesse'...
Hoewel mijn liefje toch ook lichtelijke 'gezonde' stress aan het ontwikkelen is...hihi!

Komt allemaal goed! :-)

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...