Terug naar overzicht
Hoi,Wij geven ons huwelijksfeest ook in Hof van Nazareth binnen twee weken. Hoop ook dat alles in orde is. Heb er wel een goed gevoel bij, wij zijn telkens goed ontvangen door de mensen daar.Ik hou je nog op de hoogte over hoe alles verlopen is.Groetjes,Vaness16.09.06
Hallo,Ik heb het Hof van Nazareth ook bezocht en het is een prachtlocatie! Heb ook enkel goede commentaar gehoord hierover van collega's en vrienden. Hof van Nazareth is blijkbaar gekend als dé feestzaal van Lier.groetjes en veel succes,Antonietta
Hallo Pegie, Vorig jaar was ik daar op een huwelijksfeest. Het was ok, maar eerlijkgezegd zijn geld niet waard. Mijn vrienden die er getrouwd zijn voelden zich achteraf wat bedrogen, de bediening aan tafel verliep erg traag, je moest constant vragen om drinken te krijgen dus was het wachten tot er een ober voorbijliep, het ijs was echt niet zo lekker, het geluid in de zaal kon beter. Ja, een beetje kritisch misschien, maar voor zo'n prijs mag dat best wel. Hoop dat het jullie beter vergaat, succes en geniet ervan!!!