Terug naar overzicht
Mss kunnen jullie eens kijken naar Het brouwershof in Hekelgem. Dat is een oude boerderij, heel rustiek vanbinnen en heel mooi! Ik ben daar al naar verschillende feesten geweest en telkens erg geslaagd.Groetjes
hey karen bedankt.. ik ga nu kijken naar de site...grtzzzz
toch nog even vermelden...oost-vlaanderen ... Gent + 20 km daar buiten.. affligem is iets te ver toch bedankt karen.grtz
Hey, heb je deze link al eens geprobeerd?: http://www.feestzaal.be/
Hallo Sven, als je iets rustiek zoekt is kasteel Coninckxdonk in Gentbrugge zeker een optie.Wij gaven er onze receptie en avondfeest en waren ongelooflijk tevreden.Bijzonder vriendelijk en schitterende prijs-kwaliteitverhouding!Veel succes!Sanderijn
als je iets specialer zoekt dat niet te duur is is de brouwerij Huyghe in Melle mss nog wel een idee! Je bent niet volledig vrij van brouwer (bier moet je uiteraard van hun afnemen), maar hebben een bar en kleine keuken.Wij hebben de zaal niet genomen wegens heel hoge trap (en veel oude mensen) en geen buitenruimte. Als we ooit een fuif zouden geven (we overwegen dit volgend jaar te doen als we 1 jaar getrouwd zijn :p) dan zouden we het wel daar doen!
Hoi Sven,wij geven ons feest in Baasrode (Dendermonde), Het Fabriek, is een dancing die ook feesten organiseren.
ppfffff... www.feestzalen.be.. ik wordt gek al die zalen... hahaha sanderijn bedankt moet ik nog bekijken ;-)...
hey cindy.. ga direct gaan kijken... ;-)
:) haha dan zijn de ervaringen en aanraders op dit forum net iets makkelijker hè...Succes!