Het is al weer ruim 3 weken geleden. De tijd vliegt.
We hebben een zalige dag gehad, niets geen stress. Gewoon rustig aan gedaan en ons nergens zorgen over gemaakt.
En we hadden erg geluk met het weer! Heel de dag was het droog. Toen we 's nachts naar huis gingen was het aan het regenen wat gelijk een aantal dagen heeft geduurd.
We zijn opgestaan om kwart na 6. Ontbeten, gedouched en toen zijn we vertrokken naar mijn vriend zijn ouderlijk huis.
We wonen op een appartement aan een drukke straat en daar kunnen we helaas niet zoveel mensen ontvangen.
En we hebben 3 katten en we zagen het niet zitten om vol kattenhaar te zitten
Dus hadden we ervoor gekozen dat ik mij zou klaarmaken bij zijn ouders thuis.
En mijn ventje bij zijn zus.
Om 8 uur is een vriendin van me begonnen met mijn make-up en haar, dat was sneller klaar dan verwacht, want om 9 uur was het al gedaan.
Ondertussen was de fotograaf ook aangekomen.
Gewacht tot half 10 met mijn trouwjurk aan te doen en juweeltjes en schoenen.
Tegen 10 uur ging de bel, toen begon ik het toch wel moeilijk te krijgen en heb ook een traantje moeten wegpinken toen ik mijn ventje zag. Hij zag er super uit. Hij kreeg het ook moeilijk
Iets na half 11 zijn we vertrokken naar het stadhuis in Mechelen. Niet echt simpel met z' on trouwjurk in een auto stappen
Daar stond de rest van de familie en vrienden ons op te wachten.
Om 11 uur was het dan zover, het ging wel erg snel, kwart na 11 stonden we weer buiten.
Felicitaties en een hoop rijst kwamen onze kant op.
Dan zijn we weer naar mijn ventje zijn ouderlijk huis gegaan en hebben daar gelunched.
Daarna zijn we met de fotograaf naar station Mechelen gegaan, daar wat foto's getrokken. En vervolgens de trein naar Antwerpen gepakt.
In de trein ook foto's gemaakt en daarna in Antwerpen Centraal.
Tegen half 5 waren we terug in Mechelen.
Onze koffer gaan halen en ingecheckt in ons hotel en vervolgens naar de feestzaal gegaan.
Tegen 18 uur stonden er al een hoop mensen voor de deur te wachten. Die werden stipt om 18 uur geopend.
We hebben leuke kado's en envelopjes gehad, lekkere hapjes en schuimwijn gedronken.
Om 19 uur de speech, waar ik erg naar uitkeek, ahum...
Ik had gelukkig een spiekbriefje, maar heb het helaas niet helemaal droog kunnen houden...
Daarna werd het buffet geopend. Het was super lekker. Tegen kwart na 9 het dessertbuffet met het gezwier van de zakdoeken erbij.
Om 22 uur was de openingsdans op ik hoor bij jou van Marco Borsato. Er werd gelukkig veel gedanst.
Dan iets na 23 uur nog een ijstaart met vuurwerk. En dan weer gedans.
Tegen 4 uur lagen we in ons bed. Ik was blij dat het erop zat, want we waren beiden echt supermoe. Het was een lange vermoeiende dag, maar we hebben er beiden met volle teugen van genoten.
Nog even een lijstje:
Mijn kleed komt van Linx in Leuven. Echt super vriendelijke mensen, niets was teveel gevraagd.
Feestzaal: Erato in Mechelen. Was niet onze eerste keuze, maar hadden geen andere keus na overname van de eerste vastgelegde zaal. Maar we waren eigenlijk zeer tevreden over het eten, de bediening, de mensen waren heel erg vriendelijk.
De zaal is misschien wel wat oudbollig, maar we iedereen heeft zich enorm geamusseerd.
En een minpuntje vonden we de dj, hij zorgde zeker voor sfeer, maar het was niet echt onze smaak an muziek, hebben we iets van gezegd en hij paste de muziek aan, maar even later was het weer van dat....
Fotograaf:
http://carinaplusdavid.comMan en vrouw, fotograveren zowel als koppel als alleenm ,aar liefst als koppel. Zeer vriendelijke mensen! En ze maken prachtige foto's!
We hebben nog maar enkele foto's van onze fotograaf, de rest verwachten we binnenkort, maar hieronder alvast de foto's die we hebben gehad!