Terug naar overzicht
Hallo Serena,Ik heb gepersonalisserde m&m's besteld voor mijn zoon zijn plechtige communie.Wij hebben dit in Mica doosjes gedaan samen met nog gepofte rijst en met een foto in van de kleine met een bedankwoord op die de grootte had van het doosje.Mica doosjes vind je in de Ava of op site's die geboortesuiker en zo verkopen.GroetjesMieke
In organza zakjes kan je dit ook steken, vind ik persoonlijk héél mooi!
Voor de kindjes heb ik ook m&ms, niet gepersonaliseerd. Heb in AVA doorzichtige doosjes gehaald in de vorm van een puzzelstuk. Mooie rode strik rond met een kaartje en hopla... ik vind het heel geslaagd. :-)
Ik heb ook al gekeken hiervoor.We zijn nog niet zeker dat we het zullen doen, maar als we het doen, zullen we misschien dit gebruiken:http://dantasimport.nl/snoep-blikjes-hartje-wit-p-1200....
Hallo'tjes,ik heb die ook besteld paarse en ivoor met onze namen en datum erop. Hebben deze in miniconfituurpotjes gedaan dat we in de AVA gekocht hebben daar een kaartje aan met 2 kikkertjes die getrouwd zijn en gouden strikje is echt megalief als je het ziet en deze gaan bij iedereen op tafel staan als herinnering aan onze dag :) heb ze in bulk besteld dus zo een grote zak waar er 1500 inzitten en heb daarmee 70 potjes kunnen vullen en heb er nog over zaten dus meer dan 1500 M&M's in die zak hoor, snelle levering en ze komen goed gekoeld aan!groetjesSarah
Bedankt voor de reacties, ik zal binnenkort eens naar de ava gaan :-)Wij hebben ze in fucsia en wit besteld met ook onze namen en datum er op, ik heb ook zo'n bulk besteld.@ Sarah: Hoeveel m&m's deed je dan per potje?
Hey Serena,heb er in elk potje 20 of iets meer gedaan en denk da ik er nog een 200-tal overheb