Terug naar overzicht
Mijn zus is laatst getrouwd in Den Lavaar. Er waren 130 gasten uitgenodigd en dat was een leuke bende. Maar ik denk niet dat er capaciteit is voor 250 personen.Maar voor alle zekerheid gewoon navragen!Het eten was zeker in orde!
Wij doen ons feest in Den Lavaar. Maximum 150 personen. Vrienden van ons zijn in De Centrale getrouwd met iets meer dan 300 gasten, kan me niet herinneren dat er daar problemen waren met echo eigenlijk...
Ik heb al op je vorige post gereageerd! Wij hebben ons feest 9-6-12 in de Centrale gehad en zijn super content.
helloo,ik mag dees zaterdag eens gaan piepen bij een trouw in De Centrale, superbenieuwd!!!!! de organisator had het ook over akoestische spandoeken enzovoort dus denk wel dat het in orde komt! ;-))) mercikes voor jullie reacties xxxx
den lavaar en de centrale, zijn dus twee verschillende feestzalen? ik vind er heel weinig info over terug, en kom bij de zoekopties in google bij dezelfde locatie uit :-sx
hey Amy, Den lavaar is eigenlijk een kleinere zaal in vergelijking met De centrale. Als ik me niet vergis is de capaciteit voor den lavaar max 150 pers en voor de centrale is dat zo'n +600 man, supergrote zaal dus. Je moet es op de website van taste catering es piepen, daar vind je zeker en vast meer info! Groetjes
Beide zijn locaties van Taste Catering, en liggen op dezelfde site, maar in twee gebouwen die naast elkaar liggen. Den Lavaar is idd max 500 personen, maar ik denk dat je in De Centrale zelfs tot 1300 mensen kan gaan, is echt heel groot. 1300 is dan wel voor fuiven/concerten denk ik, zittend zal de capaciteit iets minder zijn. Vrienden van ons hebben er een trouw gedaan met +/- 300 gasten denk ik.