Terug naar overzicht
Zuid-Afrika, Punta Cana, Isla Margarita, ThailandTips op vip-selection.be met als optie honeymoon !
Ik zou voor Zuid-Afrika kiezen! Wij zijn daar vorig jaar eind november-begin december geweest, was super! Dat was toen wel overgang lente-zomer (20-25 gr), dus ietsje later in december zal warmer zijn.. 't was een heel leuke bestemming, de leukste reis die ik tot nu toe heb gedaan! veel te zien (hebben de Garden Route gedaan, met oa Kaapstad,Stellenbosch, Knysna, Plettenbergbaai, Oudtshoorn, Addo Elephant Park..) overal lekker eten, zeer lekkere wijnen, en zeer romantisch (wij zijn er verloofd ;-) je kan er gewoon een auto huren en zelf rondrijden, op je eigen tempo, relax!Veel plezier met de voorbereidingen!julie
Wij gaan begin november voor 16 dagen naar Mexico op huwelijks reis en dit inderdaad met vipselection en honeymoon optie en serieuse korting honeymoon korting en vroegboekkorting gekregen
Wij gaan eind november, begin december op cruise in de caraiben. Het regen seizoen is daar dan net voorbij.
Inge, welke cruise doen jullie?
wij gaan naar de caraiben voor 14 dagen met de grand princess.http://www.princess.com/find/cruiseDetails.page?voyageCode=A234A&itinCode=CSF141&tourCode=&trade=C&date=1112&noOfPax=2&resType=C&ship=&bID=PCDIR&meta=I&ppax=false&itinPort=&tourIds=&duration=&tourdur=&orderBy=&filterBy=&order= wij hebben hier voor gekozen omdat mijn ventje niet zo nen strandzitter en op zo nen boot valt er altijd wel iets te doen. en was in verhouding even duur als bv. Bali.groetjes