Terug naar overzicht
Super leuk! Ik heb zaterdag ook een hele leuke vrijgezellen gehad!Veel geluk met je huwelijk!!
Ooooh, zo leuk om te lezen, ik krijg er zelfs kiekevel van :-))) Dat is toch spannend hé zeg, zowat het enige dat je uit handen moet geven en dan maar hopen dat het goed komt - maar in jouw geval was dat zeker het geval! Super dat het zo is meegevallen, nu nog even aftellen en de echte grote dag is daar!!!!
Oh geweldig!!!Klinkt als een super leuke, grappige, emotionele dag met je beste vriendinnen enz!Spannend wel...mijn vrijgezelle is op 4 augustus...nog een dikke maand geduld dus!Ik weet van niks...:-)!Geniet nog van de laatste voorbereidingen!!!De grote dag komt er bijna aan!groetjes
Ohh sjiek sjiek! Lijkt me idd geweldig die dansles en daarna pin up omvorming ;) leuk! Mijn vrijgezellen is achter 2 weken... Spannend! Hopelijk hebben ze het ook zo leuk georganiseerd als bij jou.
Wat een leuk verhaal! Ik organiseer een vrijgezellen voor mijn zusje (liefst ook in Hasselt) en zie haar helemaal in een gelijkaardig verhaal passen.Vraagje, heb je de gegevens van die stripper? :)Groetjes! Leen