Terug naar overzicht
als het voor jou niet te ver zou zijn: zet alles op een usb-stick en ga naar ABC design in Genk. Nooit zever, ze werken heel snel en zijn bovendien een stuk goedkoper dan de meeste die ik hier al op t forum gezien heb. ik durf er echt mijn hand voor in t vuur steken: breng ze daar binnen en je gaat ze netjes op tijd hebben en ze gaan perfect in orde zijn.
@Sanne, wij hebben onze uitnodigingen ook van bij ABC design. Heel toffe mensen maar ik heb 2 weken! moeten wachten op de proefdruk... Heel lang vond ik! Ik heb dan maar een mail gestuurd en toen was het ok. De prijs is er wel heel goed..,
Sophie, lol, ik heb zelf ook al een paar keer de neiging gehad om dingen die groter zijn dan een misboekje in bepaalde mensen hun *** te steken. Maaaaar .... ik heb me nog voorlopig kunnen inhouden en de familiale verzekering nog niet moeten gebruiken.
@Sanne, dat is inderdaad een beetje ver voor mij want ik ben van Heist op den Berg bij Mechelen.@Alessia zelfs die heb ik nog niet gekregen!@Rebecca: hahahaha lol! ik vrees dat ik de mijne morgen toch ga nodig hebben dan hihi
Hey, Sophie weet ondertussen al wat meer? Groetjes.