Nu Online
Momenteel zijn er 293 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

drukker hangt mijn voeten uit!

27-6-2012 15:27:31
Hey bruidjes, met nog 16 dagen op de teller begint mijn stress en bridezilla niveau echt boven alle peil te zitten vrees ik. En onze drukker hangt zo danig mijn voeten uit pfff! Effe schetsen: Onze misboekjes waren al klaar eind maart. Ik die binnen gedaan en gezegd als ik ze eind mei heb is dat goed hoor. Geen enkel probleem! Dus eind mei bel ik, nee eind van de week zal ik de prijs laten weten want heb nog gee tijd gehad en ach je hebt toch nog tijd he. Ik weer twee weken gewacht weer niks. Vorige week dinsdag ik daar naar toe want anders word ik toch weer afgescheept. "Ik ben er net mee bezig! Eind deze week begin volgende week laat ik je de prijs weten want ik weet nog niet hoeveel bladen het gaan zijn." ja hallo! 15 pagina's gewoon in de helft doen? Volgens mij zijn dat er dan 8? Of ben ik nu stom? Nu zijn we woensdag en nog steeds niks gehoord. Ik heb me voorgenomen dat als ik morgen nog niks gehoord heb ik ga bellen en hij ze in zijn gat mag steken! Dan hoeft het niet meer. Dan print ik ze zelf af en ga naar het kopie center en daar kunnen ze die ook verkleinen naar A5 en allemaal nieten. Ok dan is mijn voorblad misschien niet zo mooi want hij ging dat in hetzelfde doen als onze uitnodigingen maar dan zijn ze tenminste op 3 dagen klaar! Dit vind ik er nu toch wel los over hoor. Sorry maar moest effe mijn frustratie kwijt pffff.

sophie
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 614

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik27-6-2012 21:06:42

als het voor jou niet te ver zou zijn: zet alles op een usb-stick en ga naar ABC design in Genk. Nooit zever, ze werken heel snel en zijn bovendien een stuk goedkoper dan de meeste die ik hier al op t forum gezien heb. ik durf er echt mijn hand voor in t vuur steken: breng ze daar binnen en je gaat ze netjes op tijd hebben en ze gaan perfect in orde zijn.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik27-6-2012 21:30:51

@Sanne, wij hebben onze uitnodigingen ook van bij ABC design. Heel toffe mensen maar ik heb 2 weken! moeten wachten op de proefdruk... Heel lang vond ik! Ik heb dan maar een mail gestuurd en toen was het ok. De prijs is er wel heel goed..,

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik27-6-2012 21:42:48

Sophie, lol, ik heb zelf ook al een paar keer de neiging gehad om dingen die groter zijn dan een misboekje in bepaalde mensen hun *** te steken.
Maaaaar .... ik heb me nog voorlopig kunnen inhouden en de familiale verzekering nog niet moeten gebruiken.

sophie
14-7-2012
 Meld misbruik27-6-2012 21:54:28

@Sanne, dat is inderdaad een beetje ver voor mij want ik ben van Heist op den Berg bij Mechelen.
@Alessia zelfs die heb ik nog niet gekregen!
@Rebecca: hahahaha lol! ik vrees dat ik de mijne morgen toch ga nodig hebben dan hihi

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik29-6-2012 14:29:15

Hey, Sophie weet ondertussen al wat meer? Groetjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...