TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nancy
14-9-2012
|
|
|
Lieze
1-9-2012
|
27-6-2012 21:55:32
Ik heb een ivoorkleurig kleed en die van de bruidswinkel gaat er rode parels bij opnaaien, daarom heb ik gekozen voor rode schoenen. http://www.scarpe-due.be/cataloog/schoenen-dames/miz-mo... Echt super mooi, niet te hoog en ze zitten supergemakkelijk! Ikzelf zou gaan voor lime schoenen, een opvallend accent. Onder je kleed valt dat niet op (alst een lang is natuurlijk) en in je bruidsboeket ook lime accenten mss. Groetjes, Laat ons maar weten wat je gekozen hebt!
|
|
Patricia
2-6-2012
|
27-6-2012 22:10:50
Hey Rebecca,
Ik zou ook voor Lime gaan! Als je voor een pump gaat kan je die evengoed nu al kopen. Die modellen wijzigen bijna niet ;-). Als je ze ziet ... kopen.Vind je ze niet, heb je nog zee van tijd. Ik zou wel nog zoeken voor extra lime accenten, armband, ketting en/of stola... zeker niet enkel de schoenen, zou niet eens opvallen. Als je dat combineert met andere lime accessoires, dan gaat het des te meer opvallen.
Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening he. het staat je vrij te doen wat JIJ wil!!! ;-)
|
|
Mieke
27-4-2013
|
27-6-2012 22:14:42
Hallo Rebecca, ook de schoenenjacht begonnen . Hier net hetzelfde. Ik ga sowiso de solden eens afschuimen en het hoeft daarom ook niet per se van de bruidscollectie zijn. Ik ben ook wel van plan om eens binnen te springen bij 'Gabrielli' in Roeselare. Er was eens een reportage over die winkel op VijfTv 'Weekendje weg' en daar hebben ze een uitgebreide collectie bruids-, feest- en stadsschoenen. Bij jou jurk zouden ziveren, zilverachtige of witte schoenen met een zilver accent heel mooi staan. Lime vind ik een heel mooi kleur maar zou het niet echt onder mijn bruidsjurk dragen maar dat is persoonlijke smaak. Het zou inderdaad wel een leuk accent zijn. Veel shopplezier! Groetjes
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
27-6-2012 22:23:24
Man man, normaal hak ik knopen zonder twijfelen door, bij het organiseren van de trouw heb ik echt moeite om beslissingen te durven nemen - alles lijkt iedere keer zo definitief! Gezien de strass steentjes neig ik ook eerder naar zilverkleurige schoenen maar opnieuw, ik twijfel nog want zo'n lime accent vind ik ook wel funky. Ik ben gewoon wat schrikkerig of het felle lime in mijn accessoires niet gaat vloeken met het wit kleed. Soit, als ik dit met een jaar lees, lach ik me vast te pletter om deze "onnozele" vraag maar ik ga hier toch nog even over tobben hoor! Tnx girls!
|
|
roxanne
7-7-2012
|
28-6-2012 10:08:34
Dit is eigenlijk wel een moeilijke vraag. Toen ik bij Van Loock ben geweest om te zoeken naar "bruidsschoenen maat 43, die ik nog kan verderdragen" heeft de verkoopster mij een goede raad gegeven. "Als je hebt geïnvesteerd in uw jurk, doe dat dan ook in uw schoenen!!! Een prachtige jurk met schoenen die er niet 100% bijpassen maar wel afdraagbaar zijn, is eeuwig zonde van de jurk." Ergens vond ik wel dat ze gelijk had dus ben ik toch beginnen kijken tussen de bruidsschoenen. Een heel groot deel van de collectie bruidsschoenen kan je best nog dragen. De mijne zijn perfect onder jeans, rok en jurk. Wat mij wel opviel is dat ze in echte bruidszaken enkel van die vreselijk ouderwetse dingen hebben!!!!
Qua kleur moet je gewoon uw ding doen! Mijn 1e paar is ivoor, net als de jurk en mijn backup paar is hel-rode satijn met zilver. (onze contrastkleur op het huwelijk is rood, vandaar)
Misschien een stukje stof meenemen van de jurk? Of op zoek gaan naar iets dat nagenoeg hetzelfde is om te testen?
Veel plezier!!!!
|
|
Sarah
20-7-2012
|
28-6-2012 11:15:29
Ik heb peeptoe schoenen van scapa gekocht in den Bent, kan ze nadien nog goed afdragen en mijn kleed is ivoor en schoentjes zowat beige, voor s'avonds heb ik er via internet besteld met een sleehak want heb nogal vlug last van pijnlijke voetjes en die kan ik nadien ook nog afdragen, wou ook zo niets speciaal, ben nl ne grote schoenenfreak en wou iets dat nadien ook nog draagbaar is en dat je niet in je kast moet zetten als "glazen muiltje"
|
|
deddy
15-9-2012
|
28-6-2012 13:00:00
Ik heb wel gekozen voor schoenen in onze accentkleur te dragen. De accentkleur komt ook terug in mijn kleed, en de ontwerpster was heel duidelijk dat ik dit moest laten terugkeren. Ik heb dus bruidsschoenen gekocht in wit satijn, en ze zijn ze nu toch aan het verven. Mijn accentkleur komt nog wel terug in mijn juwelen, mn haarkam en mn bruidsboeket.
Ik zou dus zeggen: zeker doen! Maar ik begrijp je heel goed, heb ook twee maanden staan twijfelen.
|
|
Sara
15-6-2013
|
10-8-2012 9:43:21
En welke kleur is het geworden? Of ben je er nog niet over uit?
Jij trouwt ook in t Gravenhof, niet?
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
10-8-2012 9:48:03
Hey Sara Ik heb mijn zin nog niet gevonden maar voor de moment (ik zeg wel voor de moment) denk ik toch meer aan zilveren schoenen. Maar dat kan gerust nog eens paar keer overslaan. Ik heb me voorgenomen vanaf februari volle bak schoenenwinkels te doen en dan op mijn gevoel te kiezen.
Ik trouw inderdaad ook in het gravenhof. Tot nu toe al super content van Stephanie en nog altijd heel blij met onze keuze. We zijn vorige week eens in het restaurant gaan eten en het was overheerlijk. Ik kijk er naar uit om de menu daar te gaan kiezen (zo'n goeie 4 maand op voorhand zeker?) Wanneer gaan jullie dit doen? Wat zijn jullie ervaringen met hen tot nu toe?
|
|
Sara
15-6-2013
|
10-8-2012 9:57:19
Toen ik Stephanie bezig hoorde en daarna de zaal zag, waren wij direct overtuigd! We hadden ook al heel wat positieve dingen gehoord over t Gravenhof via vrienden zodus.. Wij zouden graag ook eens gaan eten daar, maar werken zij enkel met vaste menus? Ik denk inderdaad dat je de menu zo'n 4 maand op voorhand moet gaan vastleggen. Bij ons zal dat dus februari worden waarschijnlijk (wij trouwen 13 februari voor de wet en 15 juni is ons kerkelijk huwelijk + ons feest).
Wie hebben jullie voor ceremoniemeester? Want daar zitten wij nog serieus in de knoop mee..
Veel succes nog met de keuze van de schoenen en de planning ;-)
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
10-8-2012 10:06:43
Ze werken in het restaurant enkel met vaste menu's: wij hebben het Houtland Culinair Menu gekozen (35 EUR pp zonder drank). Onze ceremoniemeester is Patrick Schoonbaert uit Assebroek. Ondertussen al 2 keer samen gezeten en tot nu toe heel content: veel tips, heel gemoedelijk. Jij ook nog veel succes verder hé!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|