Nu Online
Momenteel zijn er 476 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingerie check!

27-6-2012 22:24:23
Eindelijk de juiste en goed zittende lingerie gevonden... Was eerst bij lecoq in Lommel geweest, maar dat viel toch wat tegen... Ik had via mail een afspraak gemaakt, had mijn maat doorgegeven en de modellen die ik graag wou passen (lingerie van poirier). Kom ik daar... Ok welke maat hebt ge nodig (80E of F)--> zoek zoek, die hebben we nie op voorraad. Dus een cupje kleiner gepast, maar dat trok nergens op! De lingerie sloot niet mooi aan, geen ondersteuning voor mijn borst (had torselets gepast en daar had ik toch goeie ondersteuning van verwacht) de ene kant zat mooi aangesloten, andere kant gaapte, .... En toen zei mevrouw ook nog dat dar normaal is?!?!! Euh wist nie wat ik hoorde. In mij ogen is dat toch niet normaal. Maja pech dan... Ff denken waar ik nog kon gaan Toen bij edelweiss in peer geweest omdat ik daar ook pas bv-bh had gekocht en ze verkopen er prima Donna en Marie jo... In eerste instantie dacht ik de strapless van prima Donna te nemen (moesten ze wel bestellen in mijn maat) vond het op zich wel spijtig dat ik niets specialer kon nemen... Toen kwam de winkeljuf aan met een modelletje van Marie jo.. 'Juliette' strapless, de was al mooier, was ook een beetje kant aan dus toch net dat tikkeltje sexyer ;) toen zag ik op een poster nog een model van Marie jo 'jane' strapless en die ist het dan geworden! Ik dolgelukkig natuurlijk, mooie bijpassende hipster bij genomen en we zijn klaar! En voor de zekerheid ook nog een corrigerendonderbroekje van Marie jo 'theo' ook best mooi voor corrigerend te zijn! Dus voor iedereen een aanrader de strapless bh's van Marie jo!!! Weer iets om af te vinken!! Jippiieeee.

Kelly
4-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 809

Dorien
20-7-2012
 Meld misbruik28-6-2012 10:56:07

goed om te weten! :)
ik zoek ook een strapless in de maat 80E / 80F. in de winkel waar ik normaal ga zeiden ze dat het heel moeilijk is in mijn maat, omdat dat niet goed zit.

Maar nu ik weet dat er 2 modellen van Marie Jo en 1tje van Prima Donna is, ga ik toch terug gaan :) Hopelijk hebben ze dat ook in solden volgende week :)

groetjes

Kelly
4-8-2012
 Meld misbruik28-6-2012 17:15:07

Ja Dorien het is niet makkelijk met deze maat hè :) en niet iedere lingeriezaak verkoopt Marie jo en prima donna. Ik ben alleszins heel tevreden :) succes met je zoektocht, hopelijk vind je snel de juiste lingerie. Grtz x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...