Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bevestigingen komen goed binnen

27-6-2012 23:48:25
Halloooo,
effe toch blij vermelden dat desondanks de stress rond de uitnodigingen alles toch op zijn pootjes is gekomen.
De maandag ochtend hebben we uitnodigingen opgehaald en beginnen uitdelen.
We hebben tot nu toe hebben we van de 112 al 34 effectieve bevestigingen binnen :-)
:-) me happy!

An
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 820

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik28-6-2012 0:03:12

Hier loopt het ook heel vlotjes, 78 van de 151 hebben al bevestigd! Nog een heel deel te gaan, maar daar zit voornamelijk familie tussen die gewoon nog een extra keertje moeten bevestigen zodat er geen misverstanden zijn...Groetjes en nog een fijne avond!

stef
1-9-2012
 Meld misbruik28-6-2012 1:28:51

wou da twe dat ook konden zeggen, van de 60 uitnodigingen die we een maand geleden verstuurd hebben, zijn er nu 3 die bevestigd hebben. Nu maar hopen dat er snel wat meer binnenkomen

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-6-2012 8:34:12

amai, hier ook triest...
ik denk dat wij met moeite aan 20/120 zitten...
als we toevallig iemand van de familie horen of zien, vragen we 'onze uitnodiging ontvangen?' ah...jaja...maar we hebben tijd tot 1 augustus om te bevestigen?

Hallokes...een beetje enthousiasme mag wel!!!
Mijn verloofde vindt dat ik het mij te veel aantrek, maar het komt bij mij over alsof het hen echt niet interesseert om te komen...

Wij hebben deze week zelf 2 uitnodigingen ontvangen van vrienden die trouwen...ik bevestig altijd meteen!

groetjes

Sandra

Kelly
11-8-2012
 Meld misbruik28-6-2012 10:24:15

Hier 16/56 binnen nu. Waaronder ouders, broers en zussen. Dus eigenlijk nog maar een kleine 10 die gereageerd hebben. En dit zijn meestal dan nog mensen waarvan ik het niet verwacht hadden. Tantes, neven en nichten van schoonmama. Kameraad we lang over getwijfeld om hem te vragen.
Andere die we dachten van die komen zeker laten hun bevestigingen maar wachten.
Ik heb ook de indruk dat veel mensen er wel vanuit gaan dat we weten dat ze zullen komen.
Maar ik heb express op de uitnodigingen gezet: " willen jullie dit niet missen, of kunnen jullie er spijtig genoeg niet bijzijn? Graag een seintje voor 15 juli. " Toch wel duidelijk genoeg denk ik.
Maar goed nog een dikke 2 weken de tijd he.
Kheb al gedacht om een facebookberichtje te plaatsen "wacht vol ongeduld op meer bevestingen", maar komt misschien wat te opdringerig over.
Op het werk had ik een uitnodiging gehangen voor de collega's met een namenlijst erbij.
Ze moesten enkel aankruisen bij aanwezig of niet aanwezig. Van de 27 nog een 7 tal die moeten invullen. En toch al 16 aanwezigen.

Ik vrees dat dit een punt is dat veel bruidjes stress bezorgd, en de bruidegommen die snappen dan weer niet vanwaar die stress komt :)

An
18-8-2012
 Meld misbruik28-6-2012 15:57:05

vandaag nog 6 bij gehad.. Zitten nu op 40/112. Dit op 4 dagen. De familie, 15pers, moet wel nog bevestigen..

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik28-6-2012 18:47:09

Hier gaat het ook totaal niet vlotjes, al 18 van de 122 hebben bevestigd en 1 die niet komt, maar ze hebben tijd tot 4 augustus.

An
18-8-2012
 Meld misbruik29-6-2012 22:22:48

Nog eens 4 bij :-)... maar nu valt het wel wat stil.. Ik hoop dat de mensen van het weekend nog veel bevestigingen geven.. maar zullen wel zien.

ik hoop dat bij jullie er ondertussen ook nog zijn bij gekomen zijn
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info