Terug naar overzicht
Hey, even vergelijken en misschien vinden we nog iets :-)Wat ligt er bij ons al vast:- Feestzaal (en menu)- Gemeentehuis- Fotograaf (en fotolocaties)- DJ- Vervoer- Kapster- GastenboekWaar zijn we mee bezig:- Uitnodigingen (net gekozen, nu nog kijken voor tekstje er op) en dan na de zomer doorgeven aan de drukker- Make-up (wordt getest voor een andere trouw en indien tevreden meteen vastleggen)- Kleed (ga volgende week gaan zoeken, en van daar gaat het hopelijk snel). Eens dit gekozen is, ga ik op zoek naar schoenen en iets voor in het kapsel wat er bij past.Wat wordt tijdens en na deze zomer gedaan:- Enveloppendoos- Kostuum verloofdeWaar heb ik al een idee over:- Tafelindeling (tafelnamen, en naamkaartjes)- BoeketDenk dat dit zo wel in het kort mijn hoofdzaken zijn. Hopelijk ben je er iets mee :-)
kapsel +makeup voor mij het was heel moeilijk om iemand te vinden :)video misschien?ik denk ook is goed om te zeggen de datum aan je gasten, omdat veel mensen hebben vakanties in juli.
Ik ben ook graag op tijd met alles klaar. Wij trouwen 2 maanden vroeger. Buiten uw lijstje heb ik nog een afspraak bij visagiste + kapster (aan huis) vastgelegd, al wat liedjes voor in de kerk gezocht, trouwkleed gaan kiezen. Daar heb je nog wel veeel tijd voor natuurlijk. Het belangrijkste ligt zeker vast.
Oh en ik ben nog vergeten zeggen dat onze juwelenontwerpster ook al heeft toegezegd om onze ringen te maken. Deze zomer zitten we eens samen voor het ontwerp!Groetjes*
Ik zou ook al beginnen zoeken naar iemand voor je make-up en kapsel. Dan heb je toch nog wel de vrije keus en kun je vergelijken! Als je een videograaf wilt zou ik die ook al nu vastleggen. De dj is ook wel een belangrijk punt, je wilt tenslotte een goede dj hebben en die kunnen wel eens snel geboekt zijn. En voor de rest kun je gewoon al veel ideeën opdoen, kleedjes passen, accessoires kopen, liedjeslijst maken, openingsdans zoeken,... Groetjes!
Ik trouw ook enkele maanden vroeger maar ik heb hetzelfde lijstje afgewerkt :) We zijn nu bezig met onze save-the-date filmpje. En rustig aan het nadenken over een uitnodiging, maar nog niet de tekst ofzo hoor.Ik denk dat je perfect op schema zit! :)
ik dacht dat je maar een jaar op voorhand het gemeentehuis kan vastleggen?
In sommige gemeentes kan je tijdje op voorhand datum en uur al vastleggen.Maar in principe kan je overal maar vanaf zes maand op voorhand in ondertrouw gaan.Je kan altijd eens luisteren bij jouw gemeente, en zo al zeker zijn dat jouw datum nog vrij is. Wat meestal voor 2013 toch nog het geval is ;-)
ja kan heel lang op voorhand de trouw vastleggen maar de ondertrouw is pas vanaf 6 maand
ah dat wist ik ni, ik dacht dat ik maar een jaar op voorhand kon gaan seg. Dan mss toch eens gaan horen al
ik heb mijn trouw in april dit jaar gaan vastleggen en trouw pas volgendjaar juni
Hey Dorien,Wij trouwen 2 maanden vroeger en hebben ongeveer hetzelfde als jullie vastliggen. Wel hebben wij al een DJ (en heb ik ook al mijn kleed). Onze fotograaf had ons ook al aangeraden om al eens over de dagplanning na te denken, dat weten we dus min of meer ook al. Gastenlijst ligt bij ons ook al zo goed als vast.Denk dat je zeker goed op schema zit. Ik heb ook een beetje het gevoel dat het nu wat stil ligt en denk dat het nog tot na de zomer zo wat gaat blijven.Eind augustus eerste afspraak met de priester en vanaf dan gaan we stilaan aan de mis beginnen.Verder al wel heel veel ideetjes in het hoofd en op papier, sommige al vrij concreet andere nog helemaal niet. Bijvoorbeeld over het bruidsboeket, juwelen, uitnodigingen, fotolocaties, liedjes,...Mss ga ik toch ook eens op zoek naar kapper + visagiste.Groetjes en veel succes iedereen nog!
Leuk om hier bruidjes te zien die ook volgend jaar trouwen.Ik ben zelf ook iemand die graag goed op schema zit (liefst een beetje ervoor :-))Wat ligt er bij ons al vast:- zaal (voor fuif + alternatieve viering)- gemeentehuis- dj- fotograaf- dagplanning (in grote lijnen)- vervoer (zo goed als zeker)- visagiste (iemand die ik ken)Voor de rest al eens gaan eten en info gevraagd in het restaurant dat we in gedachten hebben voor diner met dichte kring, voorlopige gastenlijst opgemaakt en veel ideetjes opdoen (door oa het forum hier af te schuimen ;-)).In oktober is het trouwbeurs in Antwerpen, daar gaan we een keertje naartoe en dan zulen we er terug invliegen en zal de rest ook wel vorm beginnen krijgen.Wij zijn bewust 1.5 jaar op voorhand verloofd zodat we met 2 kleine kids in huis meer dan genoeg tijd hebben voor de voorbereiding. groetjes
hallo,Ook hier een bruidje van augustus 2013, als juf zijn de vakanties welkome momenten om onze trouw te plannen.Wat ligt er bij ons al vast:- Zaal voor avondeten en dansfeest- Fotograaf- make - up en hairstyling- zaal voor kerkdienst en receptie- DJ (mee bezig)- ceremoniemeester- uitnodigingen : vriendin is er mee bezigOns concept ligt ook min of meer vast dus daar hebbe we al visie over (kleuren, thema, enz)Groetjes sarah