Terug naar overzicht
wij zijn daar 2 jaar geleden naar een trouw geweest en 't was echt in orde. Heel mooie zaal, plezant om te dineren en dansen tussen de vaten, eten was heel lekker en de bediening zeer verzorgd! Excellente keuze zou ik zeggen!!Groetjes Sylvie06/10/2007
Wij trouwen daar ook op 26 mei volgend jaar. We zijn al eens gaan 'voorproeven' (wel tegen betaling) en het was echt verrukkelijk!Groetjes, Valérie
Hallo NathalieSChijnt echt wel 'af' te zijn ! Helaas zou er ook een leuk prijskaartje aan vasthangen ...GroetjesLien
Een zeer 'warme' en verzorgde zaal (in de positieve zin van het woord dan wel ;-)Wij spelen daar regelmatig met een dixie-orkest tijdens recepties, meestal tijdens de receptie in de zaal met die houten vaten(www.almostswinging.tk )Groeten,Tom
I.v.m. de prijs:ik wou geen andere zaal dan ter Eeste en heb dus niet naar de prijs gekeken. Iedereen zegt dat het wel duur is maar je moet ook kijken wat er tegenover staat: een zeer originele zaal met fantastisch eten. Wij hebben onze prijs per persoon uitgerekend en vergeleken met een vriendin die getrouwd is in een andere (meer klassieke) en minder bekende feestzaal en we kwamen aan een zelfde prijs. Misschien nog één opmerking: het eten bij die vriendin van mij was bijlange niet zo lekker als dat in Ter Eeste.Conclusie: als je weg bent van de zaal: ga er dan voor!Groetjes, Valérie
Wij zijn ook geïnteresseerd om Ter Eeste in Roeselare als locatie te kiezen voor ons feest. Is er iemand die ook concrete bedragen kent per persoon (ongeveer!) voor het eten voor het avondfeest. Want ik hoor dat het duur is...
wij hebben ter eeste ook bezocht.We hebben nog niet beslist. we trouwen pa in okt 2007. leek héél mooi als locatie. tussen de vaten in die smalle gangen zou ik wel geen gasten zetten. mss alleen de receptie daar houden,met hoeveel personen zit je nog confortabel in de zaal waar de bar is?Iemand die daar onlangs nog gefeest heeft?